Dieta Ani Lorak

Ani Lorak, pomimo swojego statusu mamy, nadal wygląda świetnie. Wszechobecni paparazzi i wierni fani słynnej piosenkarki żartobliwie martwią się pytaniem - czy artystka, będąc matką karmiącą, siedzi na wyniszczającej diecie?

Rzeczywistość z pierwszej ręki

Ani Lorak z przekonaniem deklaruje, że nie odważy się myśleć o żadnej ścisłej diecie - jest to niedopuszczalne dla mamy planującej długotrwałe karmienie piersią. I nawet sport uwielbiany przez piosenkarza trzeba odłożyć na przyszłe czasy. Dieta Ani Lorak po porodzie to (bez względu na to, jak banalne może się to wydawać) racjonalna, zbilansowana dieta z obowiązkowym włączeniem wszystkich składników odżywczych (pełne spektrum minerałów, witamin). Artysta stara się używać tylko świeżych produktów. Fast foody i dania gotowe to najsurowsze tabu. Piosenkarka jest przekonana, że ​​warzywa i owoce, które leżały dłużej niż jeden dzień, są już całkowicie pozbawione przydatnych właściwości - w związku z tym są bezużyteczne.

Dziewczyna nigdy nie przejada się ani nie pije wody przed snem, aby uniknąć obrzęku.

Dieta Ani Lorak - dieta

Jeśli nadal musisz pozbyć się kilku dodatkowych kilogramów w bardzo krótkim czasie, piosenkarka zaleca przestrzeganie specjalnej pięciodniowej diety.

poniedziałek

Zaraz po przebudzeniu - gimnastyka „łóżkowa”. Ruchy są następujące:

  • zacisnąć i rozluźnić pięści - 10 razy;
  • rozciąganie (całe ciało);
  • okrężne ruchy stóp - 5 razy w obu kierunkach;
  • obrót głowy - 10 razy;
  • Podnieś brodę do klatki piersiowej, napinając mięśnie i wstrzymując oddech.

Następnie weź prysznic kontrastowy

  • Śniadanie: wybrany posiłek dietetyczny, herbata bez cukru (można dodać trochę miodu).
  • Obiad: czysta woda, woda mineralna - jedna szklanka.
  • Kolacja: danie warzywne, trochę chudego mięsa, zielona herbata.

wtorek

Gimnastyka według schematu. Kontrastowy prysznic.

  • Śniadanie: sałatka owocowa.
  • Lunch: bulion miętowy, dowolny owoc do wyboru.
  • Kolacja: herbata ziołowa

środa

Gimnastyka według schematu. Kontrastowy prysznic.

  • Śniadanie: dowolne danie mleczne.
  • Lunch: chuda zupa, sałatka jarzynowa.
  • Kolacja: kefir lub sfermentowane pieczone mleko.

Czwartek

Gimnastyka według schematu. Kontrastowy prysznic.

  • Śniadanie: ryba gotowana lub gotowana na parze.
  • Lunch: danie warzywne, plasterek ryby, herbata (zielona).
  • Kolacja: kawałek ryby, garść orzechów, sałatka owocowa.

piątek

Gimnastyka według schematu. Kontrastowy prysznic.

  • Śniadanie: płatki owsiane „pod jogurtem”, sałatka owocowa z kiwi, jabłko, banan.
  • Lunch: trochę jabłek i woda mineralna.
  • Kolacja: wybrany posiłek dietetyczny, zielona herbata.

Tuż przed snem: szklanka kefiru lub jabłka

Aby odwrócić uwagę od myśli o jedzeniu, Ani Lorak zaleca regularne spacery na świeżym powietrzu, a przed pójściem spać łagodne uściski ziołowej kąpieli. Możesz także skorzystać z sauny.

Wieczorem należy zwrócić uwagę na własny wygląd, nie zapomnieć o zadbaniu i pielęgnowaniu skóry, aby w wyniku odżywiania nie straciła atrakcyjności i elastyczności. Rozpieszczaj swoją twarz i ciało odświeżającymi maseczkami odżywczymi i spróbuj objąć Morfeusza tak wcześnie, jak to możliwe.