Dieta arbuzowa

Dieta arbuzowa należy do tej grupy dieta mono (takie diety, w których można zjeść jeden produkt). Dlatego tę dietę mogą stosować tylko osoby, które nie mają alergii ani innej negatywnej reakcji organizmu na ten produkt.

Wiele osób uważa, że ​​dieta arbuzowa na odchudzanie jest jedną z najtrudniejszych i dlatego nie można jej wydłużać zbyt długo.

Koncepcja tej diety jest taka, że ​​ arbuz może wywierać silne działanie moczopędne na organizm i dlatego osoba straci na wadze z powodu usuwania nadmiaru wody i soli z organizmu.

Jeśli w trakcie tej diety źle się poczujesz, pogorszenie stanu organizmu - w żadnym wypadku nie należy jej kontynuować.

Jedynym pożywieniem, jakie możesz jeść podczas diety arbuzowej, jest sam arbuz . Ilość spożytego tego produktu zależy od Twojej wagi. Można to określić wzorem „1 kg arbuza na 10 kg masy ciała”. Oznacza to, że łatwo zrozumieć, że przy masie ciała 70 kg dziennie musisz zjeść 7 kg arbuzów. Spożycie jakiejkolwiek innej żywności (nawet w małych ilościach) jest surowo zabronione. Możesz jeść arbuza w dowolnym momencie, możesz pić tylko zwykłą wodę (nie możesz pić wody gazowanej) lub herbatę ziołową. Należy również unikać spożywania alkoholu.

Istnieje inna wersja diety arbuzowej, nie jest tak trudna jak poprzednia . Jeśli się na nim zatrzymasz, możesz dodać do swojej diety 2 kromki chleba żytniego (wszystkie inne produkty również są tutaj zabronione).

Czas trwania diety arbuzowej może trwać od 5 do 10 dni (ale w żadnym wypadku dłużej).
Dieta arbuzowa daje niesamowite efekty. W tak krótkim czasie możesz schudnąć do 7 kg . Ten rodzaj diety ma wiele zalet (np. Pomaga w normalizacji metabolizmu, oczyszcza organizm z toksyn i toksyn). Ale jeśli cierpisz na chorobę nerek, nie powinieneś rezygnować z wyboru tej diety (w końcu podczas jej stosowania cały ładunek spada na nerki).