Dieta dla leniwych

Wiele osób, mimo chęci utraty wagi, nie jest gotowych poświęcić zbyt wiele czasu i wysiłku na proces odchudzania. Ciężkie, uciążliwe diety, takie jak dieta ABC lub dieta astronautów, są mało prawdopodobne są odpowiednie - na takich dietach ludzie bardziej celowi i zdeterminowani powinni przestać. A ci, którzy marzą o utracie wagi „bez wysiłku”, potrzebują prostej diety dla leniwych, o której dziś opowiemy.

Dieta dla leniwych: menu

Spieszymy się, aby Was zadowolić: menu dietetyczne dla leniwych będzie składało się z dokładnie tych samych produktów, co zwykłe menu, a dieta nie implikuje żadnych ograniczeń co do liczby dań. Nadal możesz jeść, co chcesz, kiedy chcesz, wszystko, co musisz zrobić, to przestrzegać kilku prostych zasad.

Pierwsza zasada jest taka, że ​​przed każdym posiłkiem zdecydowanie należy wypić 2 szklanki czystej wody, a dopiero potem, po odczekaniu około 15 minut, rozpocząć posiłek. Woda powinna być najbardziej zwyczajna, niemineralna i niegazowana. Jeśli jednak bardzo problematyczne okazało się „wepchnięcie” do siebie aż 2 szklanek wody, to w drodze wyjątku można ograniczyć się do jednej. Ale tylko jako wyjątek, nie rób z tego nawyku!

Druga zasada mówi: w trakcie posiłku oraz w ciągu 2 godzin po jego zakończeniu bezwzględnie zabrania się spożywania jakichkolwiek płynów. Należy pamiętać, że dotyczy to nie tylko wody, ale także herbaty, kawy, bulionów, soków i innych napojów. Po 2 godzinach można znowu pić dowolne napoje, jednak jeśli wybrałeś herbatę lub kawę, nie powinieneś uzupełniać napoju „słodkim” - w końcu jedzenie na słodko nie różni się od jedzenia innych potraw i jest też uważane za pełnowartościowy posiłek. p>

Dieta dla leniwych: recenzje

Dziewczyny, które już wypróbowały tę dietę, piszą na jej temat w większości pozytywne recenzje w Internecie: według większości z nich na diecie dla leniwych można rozstać się z 4-7 kilogramami w 2 tygodnie, nadal jedząc, co tylko zechcesz. Jednak u kobiet, których waga znajdowała się już w normalnym zakresie, proces odchudzania przebiegał znacznie wolniej, rozstanie z irytującą nadwagą trwało miesiąc lub dłużej, pomimo pozornie niewielkiej ilości zbędnych kilogramów.

Dieta dla leniwych: jak to działa?

Dietetycy nie męczą się zalecaniem picia 2 - 2,5 litra czystej wody dziennie, ale ilu z nas przestrzega takich zaleceń? Dieta dla leniwych pomaga naprawić to irytujące przeoczenie. Ponadto często mylimy głód z pragnieniem: wiele osób, które doświadczyło diety, mówiło, że czasami odczuwało lekki głód i zamierzało zjeść przekąskę, ale kiedy wcześniej, zgodnie z dietą, wypiło 2 szklanki czystej wody, 15 minut później z zaskoczenia czuli, że w ogóle nie mają ochoty na jedzenie.

Ponadto picie czystej wody przed posiłkami pomaga zwiększyć tempo metabolizmu, co oznacza, że ​​tłuszcz zaczyna się znacznie aktywniej rozkładać. A duża ilość czystej, naturalnej wody przepisanej dietą, przynajmniej częściowo, zastąpi niezdrowe i wysokokaloryczne napoje w Twoim menu - słodką sodę, soki sklepowe, piwo.

Jednak nie sposób nie zauważyć, że dieta ma również niewielki nieprzyjemny „efekt uboczny”: osobom przestrzegającym tej diety zdecydowanie odradza się oddalanie się od toalety. Niestety, częstotliwość Twoich wizyt w „damskiej toalecie” na pewno wzrośnie, szczególnie na początku diety… Ale czy nie jest to przyzwoita cena za możliwość pozbycia się zbędnych kilogramów w umiarkowanym tempie, bez ograniczania się w jedzeniu? ..