Dieta dla mężczyzn

Mężczyźni po 30 roku życia coraz bardziej męczą się w pracy, dlatego wolą bierny odpoczynek. Dla nich zwykłą rzeczą jest leżenie na sofie lub w ulubionym fotelu przy szklance piwa. Tacy miłośnicy piwa są łatwo rozpoznawalni w tłumie. Brzuch rośnie i nie można go schować pod żadną koszulą. Co więcej, nie tylko piwo jest uważane za przyczynę nadwagi, ale także te produkty, które są spożywane bez miary. Są to zwykle ryby suszone, krakersy, frytki i inne niezbyt zdrowe produkty. Szczególnie szkodliwe jest spożywanie tego wszystkiego wieczorem z piwem. Aby pozbyć się zbędnych kilogramów, a jednocześnie z brzucha piwnego, pozwoli na to dieta dla mężczyzn na odchudzanie.

Dieta dla mężczyzn polega na tym, że po uświadomieniu sobie szkodliwości piwa stopniowo zmniejszaj jego ilość w diecie. W końcu nieszkodliwa porcja to 330 ml. Ale nie litr lub dwa, jak wielu jest przyzwyczajonych. Ponadto drożdże piwne nieco rozluźniają tkankę tłuszczową, co powoduje pojawienie się brzucha. Jeśli nadal uda ci się go wciągnąć, aktywność fizyczna i dieta dla mężczyzn z brzucha mogą pomóc się go pozbyć.

Nie możesz pić piwa przed pójściem spać. Pozostanie w ciele i doprowadzi do obrzęku. Żadnych posiłków po godzinie 18!

Konieczna będzie również zmiana diety. Przyjmuj jedzenie w małych porcjach, ale nieco częściej niż zwykle, z małych potraw. Wtedy mniej zostanie zjedzonych. Ponadto musisz zrezygnować z cukru i słodyczy, mąki i wyrobów cukierniczych, tłustych potraw. Wybierz chleb z otrębów i warzywa jako dodatek. Stołową wodę mineralną bez gazu należy pić do dwóch litrów dziennie.

Jednocześnie owoce cytrusowe są dużo zdrowsze i smaczniejsze niż piwo. Grejpfruty, cytryny i pomarańcze poprawiają metabolizm. Owoce morza odżywiają organizm cynkiem i zapobiegają problemom z prostatą. Przydatny dla mężczyzn i miodu z wszelkiego rodzaju orzechami, brokułami, granatem, łososiem, wołowiną i daktylami. Te pokarmy są niskotłuszczowe i zawierają wiele mikroelementów, które są korzystne dla zdrowia mężczyzn.

Proponowana dieta dla mężczyzn jest przeznaczona na miesiąc, ale przy normalnym zdrowiu może trwać dłużej. W takim przypadku musisz wprowadzić witaminy do diety i urozmaicić menu.

Menu dietetyczne mężczyzn

Dieta dietetyczna, w której mężczyźni utrzymają siłę, aktywność i wigor, powinna zawierać średnio 1700-1800 kilokalorii dziennie. Możesz pić napoje bez dodatku cukru: kawa, herbata, soki, napoje owocowe, a spożycie alkoholu powinno być umiarkowane.

Zabrania się spożywania: świeżych bułeczek, majonezu, sałatek z majonezem, produktów smażonych i wędzonych. Musisz wybrać chude mięso: kurczaka lub wołowinę. Przykładowe menu jest w sam raz, aby stracić te dodatkowe centymetry i zmniejszyć objętość brzucha.

Na śniadanie preferuj musli, owsiankę mleczną, gotowany kurczak, jajka na twardo, twarożek, warzywa duszone lub gotowane, jajecznicę, owoce morza. Dodatkiem do tego mogą być tosty z serem, kanapka z kiełbasą, kawałek niezbyt świeżego chleba, sałatka jarzynowa, pomidory, groszek z puszki, grejpfruty, jogurt.

Na obiad: na pierwszy ogień różnorodne zupy. Może to być zupa grzybowa, zupa serowa, makaron, z klopsikami, szczaw, pokrzywa, fasola, rosół wołowy lub drobiowy, zupa rybna. Do drugiej nadają się gotowana ryba, pierś z kurczaka, wołowina, duszone warzywa z kotletem parowym, ryż z klopsikami, papryka faszerowana, gołąbki, mięso zapiekane z warzywami w garnku, sałatki bez majonezu, twarożek, owoce, mleko, trochę miodu. Porcja powinna być średnia: mięso lub ryba - 100-120 g, warzywa - 200-350 g.

Na obiad odpowiednie będą sałatki z fasoli, ziół, sera, kapusty, ogórków, zielonego groszku, z zastrzeżeniem tej diety. Łącz produkty, jak chcesz. Sałatki warto doprawiać oliwą z oliwek lub sokiem z cytryny. Oliwa z oliwek na odchudzanie jest również aktywnie wykorzystywana przez tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy.

Sałatki uzupełniają kanapki i tosty z warzywami, szynką, serem. Regularne stosowanie sałatki z wodorostów i paluszków krabowych również pomaga w żołądku, tylko bez majonezu. Możesz również jeść owoce morza i ryby z warzywami, zbożami i grejpfrutami. Pozytywna sławadiety grejpfrutowej jest znana wszystkim.

Jeśli czujesz głód i nadal chcesz coś zjeść, preferuj jabłko, gruszkę, jagody, sok, napój owocowy, koktajl, jogurt, napoje z kwaśnego mleka, sałatkę z buraków, jajko na twardo.

Aby przystosować organizm do okresu „po diecie”, nie musisz od razu zajadać się wysypiskiem. Kontynuuj monitorowanie zawartości kalorii w żywności, zrezygnuj z smażenia w głębokim tłuszczu. Sport, aktywny tryb życia w połączeniu z określoną dietą, którą można co jakiś czas powtarzać, pomoże stać się szczuplejszym, bardziej energicznym i zdrowszym.