Dieta Eleny Malysheva

Dieta Eleny Malyshevy Wszyscy znają prezenterkę telewizyjną programu Zdrowie, piękną, uśmiechniętą i penęt Dr Elena Malysheva. Jest ponadto profesorem na Moskiewskim Państwowym Uniwersytecie Medycyny i Stomatologii, doktorem nauk medycznych, dietetykiem. E. Malysheva jest autorem obniżenia systemu żywieniowego, który pozwala każdemu zrzucić ilość kilogramów w wymaganym krótkim czasie.

Dieta Malyshevy jest obliczana na długi okres - 2-3 miesiące. Jednak efekt odchudzania jest dośćr długi i średniowy się 1-2 lata, dieta jest nieszkodliwa, nie obciąża organizmu, oczyszcza go i leczy, poprawia samopoczucie i nastrój człowieka. Mając naturalną skłonność do nadwagi, E. Malysheva sama stosuje się do opracowanego systemu żywienia, co pozwala jej wyglądać tak wdzięcznie.
Dieta Eleny Malysheva jest na minimalnym spożyciu soli kuchennej i produktów zwierzęcych, jak zwierzę zwierzęcych, jak i roślinnych. Ponadto z diety strony jest czysty cukier, marchew, ryż, ziemniaki, buraki, produkty mączne, wypieki, spostrzeżenia oraz napoje alkoholowe.
Aby system działał optymalnie, konieczne jest zasilanie jest zabezpieczanie kilku zasad

Zasady diety Malyshevy:

  1. głód jest surowo wzbroniony. Naukowcy ponownili, że jeśli organizm nie otrzymuje wystarczającej ilości jednostek z pożywienia, zaczyna gromadzić kalorie;
  2. należy jeść w małych porcjach minimum pięć razy dziennie (śniadanie - o godzinie 8, drugie śniadanie - o godzinie 10, obiad - o godzinie 12-13, podwieczorek o godzinie 16-17, obiead 18-19);
  3. weź pod uwagę spożycie kalorii, pamiętając, że 1300 kilokalorii dziennie wystarczy dla organizmu (jeśli masz dodatkowe obciążenie, najlepiej skonsultować się zttetyókiem; diekalorii dziennie wystarczy dla organizmu)
  4. jedząc nastrój swój organizm na pozytywny posiłek, rozmawiaj z nim, przekonaj go o przydatności (taki trening psychologiczny naprawdę przygotowuje organizm do dobrej pracy i poprawia efekt diety).

Przykładowe menu dietetyczne.

Na śniadanie Malysheva zdecydowanie poleca płatki owsiane gotowane w wodzie, niskotłuszczowy kefir lub jogurt. Dlaczego płatki owsiane? Tak, ponieważ jest w stanie usunąć cholesterol z organizmu.
Lunch musi zawierać mięso: gotowanego kurczaka, mięso, ryby lub jajka. Pokarm solony jest minimalny, ponieważ sól brak środków płynów w organizmie.
Kolacja powinna być lekka: sałatki ze spotkania warzyw, gotowane jajko, niskotłuszczowy kefir lub jogurt.
Przekąska posiłkami z różnymi owocami lub warzywami, ale również nie w dużych porcjach. Wystarczy 2-3 sztuki, na przykład jabłka lub pomarańcza.

Ten system odchudzania można zastosować po osiągnięciu pożądanego efektu, dodając różnorodność do swojego menu według testów upodobań. Wystarczy kategorycznie po tłoczuste i nieprawidłowe potrawy, produkty mączne i nie przekraczać dozwolonych kalorii. System żywieniowy Eleny Malyshevy nie jest skomplikowany i nie wymaga kosztów od kosztów roboczych kosztów, koszty są dość zachęcające, przygotowując do dalszej pracy nad sobą.

Niedawno w Internecie pojawiło się wiele fałszywych witryn internetowych, które pod przykrywką E. Malyshevyają „sekrety idealnej sprzedanej sylwetki i indywidualnego zamówienia”. Uważaj, ostrzega Elena Malysheva. Dieta, a raczej proponowany przez nią system żywieniowy działa tylko wtedy, gdy obserwane są wszystkie zasady, codzienne stosowanie i przy obowiązkowej kontroli. na bezpłatna dieta Eleny Malysheva indywidualnie, wszystkie jej zawarte są w programie „Zdrowie”.