Dieta francuska

Tradycyjna dieta francuska gwarantuje utratę wagi od 5 do 8 kilogramów w 14 dni. Cechą jest to, że francuska dieta odchudzająca ma ściśle określoną listę produktów spożywczych. Jakiekolwiek zmiany w diecie są niedopuszczalne, ponieważ podstawą odchudzania przy ścisłym przestrzeganiu diety francuskiej jest jej niskokaloryczna zawartość (552 kcal) przez cały dwutygodniowy kurs.

Zakazane są : pieczywo i wyroby cukiernicze, cukier, soki owocowe, sól (wszelkiego rodzaju marynaty), wszelki alkohol. W menu diety francuskiej znajdują się następujące produkty: ryby, mięso dietetyczne, jajka, warzywa, zioła, owoce, chleb żytni (tosty, krakersy).

Jak wiadomo większość diet wymaga starannego przygotowywania potraw, a to zarówno czas, jak i energia, która po całym dniu pracy nie zawsze wystarcza na przygotowanie regularnych posiłków. Niskokaloryczna dieta francuskiej dietetyk Catherine Gursac gwarantuje nie tylko szybką utratę wagi, ale także zmniejszenie objętości, ponadto nadwaga przede wszystkim pozostawia problematyczne obszary.

Zaletą diety francuskiej jest stosunkowo szybki efekt - nawet 4 kg utraty wagi tygodniowo (czyli 8 kg na całą dietę), podczas gdy dieta jest dość długa, ale mniej stresująca dla organizmu. p>

Wadą francuskiej diety jest niewystarczająca równowaga, to znaczy dieta francuska nie jest zalecana dla osób z chorobami przewlekłymi.

Menu na 14 dni:

1, 8 dni:

  • śniadanie - czarna kawa;
  • obiad - dwa jajka na twardo, sałata, średni pomidor;
  • obiad - kawałek chudego gotowanego mięsa (100 gr.), sałata.

2, 9 dni:

  • śniadanie - czarna kawa, grzanki;
  • obiad - kawałek gotowanego mięsa (100 gr.);
  • obiad - szynka lub gotowana kiełbasa bez tłuszczu (100 gr.), sałata.

3, 10 dni:

    • śniadanie - czarna kawa, grzanki;
    • obiad - marchewki smażone na oleju roślinnym, pomidorowym, mandarynkowym lub pomarańczowym;
    • obiad - dwa jajka na twardo, niskotłuszczowa kiełbasa (100 gr.), sałata.

P.S .: Jeśli pojawią się nudności, gotuj marchewki, nie smaż!

4, 11 dni:

  • śniadanie - czarna kawa, grzanki;
  • obiad - jedno jajko na twardo, świeża marchewka, ser;
  • obiad - sałatka owocowa, kefir.

5, 12 dni:

  • śniadanie - tarta marchewka z sokiem z cytryny;
  • obiad - gotowana ryba (100 gr.), średniej wielkości pomidor;
  • obiad - kawałek gotowanego mięsa (100 gr.).

6, 13 dni:

  • śniadanie - czarna kawa;
  • obiad - gotowany kurczak (100g), sałata;
  • obiad - kawałek gotowanego mięsa (100 gr.).

7, 14 dni:

  • śniadanie - zielona herbata;
  • obiad - gotowane mięso (100 gr.), owoce;
  • obiad - niskotłuszczowa szynka lub kiełbasa (100 gr.).

Francuskie recenzje diet:

Według tych, którzy schudli na tej diecie, należy uważnie monitorować swój reżim picia (co najmniej półtora litra wody dziennie jest koniecznością!). Musisz natychmiast dostroić się do „na wpół wygłodzonego stylu życia”, ponieważ chcesz ciągle jeść. Utrata masy ciała jest realna od 5 do 8 kg podczas diety, po której konieczne jest przestrzeganie racjonalnej diety, aby nie nastąpił skok wagi.