Dieta Hollywood

Dieta hollywoodzka jest łatwa do wykonania, ponieważ nie można jej nazwać twardą - żywność w jej diecie jest dość zróżnicowana i pożywna. Ponadto dieta ta nie zabrania picia kawy, co dla wielu jest po prostu nierealne, aby odmówić nawet przez 2 tygodnie. Stosowanie diety Hollywood zaplanowane jest na dwa tygodnie - w tym czasie, przestrzegając jej, można pożegnać się z 10 kg nadwagi.

To samo śniadanie jest zalecane każdego dnia: filiżanka kawy z małą kostką cukru, 1 jabłko lub 1 pomarańcza, 2 jajka (na miękko), tost żytni.

poniedziałek

  • Lunch: szklanka świeżego pomidora lub pomarańczy, sałatka z sałaty, doprawiona sokiem z cytryny, 200 g lekko opiekanego chudego mięsa.
  • Kolacja: 2 jajka (gotowane), 1-2 pomidory, tost żytni, 1 szklanka kefiru i 1 jabłko.

wtorek

  • Obiad: 100 g drobno startego selera doprawionego sokiem z cytryny, 200 g ryby najlepiej morskiej, 1 tradycyjna mała filiżanka czarnej kawy bez dodatku cukru.
  • Kolacja: 1 kromka chleba z otrębami (100 g), 100 g niskotłuszczowej naturalnej kiełbasy, 1 jajko, zielona cebula, 1 szklanka kefiru i 1 jabłko.

Środa

  • Lunch: sałatka z zielonych i świeżych warzyw, doprawiona sokiem z cytryny, na wpół ugotowany kurczak, 1 tost żytni, mała filiżanka czarnej kawy bez dodatku cukru.
  • Kolacja: 50 g chudego twarożku zmieszanego z żółtkiem, 1 bochenek otrębów, 100 g całej świeżej rzodkiewki, 1 szklanka kefiru i 1 jabłko.

Czwartek

  • Obiad: 150 g gotowanej wątróbki, sałatka ze świeżego szpinaku, 2 ziemniaki w skórce, czarna kawa bez dodatku cukru.
  • Kolacja: sałatka z dowolnych świeżych warzyw, doprawiona sokiem z cytryny, 1 tost żytni, 1 jajko na miękko, 1 plasterek szynki, szklanka kefiru i 1 jabłko.

piątek

  • Obiad: 200 g ryby gotowanej na parze, dowolna sałatka jarzynowa doprawiona sokiem z cytryny, 1 bochenek otrębów, filiżanka czarnej kawy bez dodatku cukru.
  • Kolacja: omlet z 2 jaj, gotowany wyłącznie na oleju roślinnym, sałatka ze świeżych ogórków, pomidorów i cebuli, 1 szklanka kefiru i 1
    jabłko.

Sobota

  • Obiad: 150 g gotowanego chudego mięsa, 2 ugotowane ziemniaki w mundurze, 200 g duszonej lub świeżej (startej) marchewki, czarna kawa bez dodatku cukru.
  • Kolacja: 150 g gotowanego chudego mięsa, sałata doprawiona sokiem z cytryny, 1 szklanka kefiru i 1 jabłko.

Niedziela

  • Obiad: 100 g gotowanej wody oczyszczonej bez dodatku soli, ryż, 200 g dowolnej niskotłuszczowej dziczyzny gotowanej na parze lub gotowanej, sałatka jarzynowa przyprawiona sokiem z cytryny, mała filiżanka czarnej kawy bez dodatku cukru lub zielonej herbaty.
  • Kolacja: 1-2 kotlety gotowane na parze (chude mięso), 1-2 pomidory, 1 kromka chleba żytniego, 1 szklanka kefiru.