Dieta jajeczna przez 4 tygodnie

4-tygodniowa dieta jajeczna jest bardzo skuteczna i wcale nie jest „głodna” . Pozwala na redukcję wagi w swoim czasie do 10-20kg. Dodatkowo jego zaletą jest to, że już po 4 tygodniach człowiek przyzwyczaja się do takiego reżimu i diety, co w przyszłości ułatwia utrzymanie wagi. Zgadzam się - takie podejście przy wyborze diety dietetycznej jest nie tylko wygodne, ale także przyjemne, ponieważ nie trzeba się „męczyć” niedożywieniem.

Pierwszy tydzień diety

Śniadanie we wszystkie dni pierwszego tygodnia: 1/2 grejpfruta lub pomarańczy, maksymalnie 2 jajka.
poniedziałek
Obiad: jeden rodzaj owoców w nieograniczonych ilościach (jabłka, pomarańcze, morele, gruszki, arbuzy, melony itp.).
Kolacja: gotowane lub smażone mięso.
wtorek
Obiad: gotowany na parze lub gotowany kurczak bez tłuszczu i skóry.
Kolacja: 2 jajka "cool", surówka (ogórek, pomidor, papryka i marchewka), 1 grzanka z chleba żytniego, 1 grejpfrut (pomarańcza).
środa
Obiad: twarożek niskotłuszczowy, 1 tost, warzywa. Kolacja: gotowane na parze lub gotowane chude mięso.
czwartek
Obiad: dowolne owoce i nieograniczone ilości. Kolacja: mięso gotowane lub gotowane na parze, liście sałaty.
piątek
Obiad: 2 strome jajka, gotowane warzywa. Kolacja: ryba gotowana na parze lub gotowana, sałata, 1 grejpfrut (pomarańcza).
sobota
Obiad: dowolny rodzaj owoców w dowolnej ilości. Kolacja: mięso gotowane na parze lub gotowane, sałata.
Niedziela
Obiad: gotowany na parze lub gotowany kurczak bez skóry, pomidory, gotowane warzywa, 1 pomarańcza lub grejpfrut. Kolacja: gotowane warzywa.

Tydzień 2

Śniadanie każdego dnia drugiego tygodnia: pół pomarańczy lub grejpfruta, maksymalnie 2 jajka
poniedziałek
Obiad: mięso gotowane lub gotowane na parze, sałata. Kolacja: 2 jajka na twardo, sałata, 1 pomarańcza lub grejpfrut.
wtorek
Obiad: mięso gotowane lub gotowane na parze, sałata. Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 pomarańcza lub grejpfrut.
środa
Obiad: mięso gotowane na parze lub gotowane, ogórki. Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 grejpfrut (pomarańcza)
czwartek
Obiad: 2 jajka, ser (nieograniczona ilość chudego tłuszczu, gotowane warzywa. Kolacja: 2 jajka twarde.
) piątek
Obiad: ryba gotowana lub gotowana na parze. Kolacja: 2 jajka na twardo.
sobota
Obiad: mięso gotowane na parze lub gotowane, pomidor, 1 pomarańcza lub grejpfrut. Kolacja: sałatka ze świeżej pomarańczy, mandarynki, melona, ​​brzoskwini i jabłka) Niedziela
Obiad: gotowany na parze lub gotowany kurczak bez tłuszczu i skóry, pomidor, gotowane warzywa, 1 pomarańcza lub grejpfrut. Kolacja: gotowany na parze lub gotowany kurczak bez tłuszczu i skóry, dowolne świeże warzywa, 1 grejpfrut (pomarańcza).

Trzeci tydzień

Poniedziałek
Przez cały dzień dowolne owoce w nieograniczonych ilościach, z wyjątkiem: mango, winogron, bananów, daktyli i fig.
wtorek
W ciągu dnia wszelkie gotowane warzywa i sałatki z nich, z wyjątkiem gotowanych ziemniaków.
środa
Przez cały dzień wszelkie owoce z wymienionych wcześniej, wszelkiego rodzaju warzywa gotowane, sałatki w nieograniczonych ilościach, kiedy tylko pojawi się ochota.
czwartek
Ryby gotowane na parze lub w dowolnej ilości, sałata lub kapusta w dowolnej ilości, warzywa gotowane.
piątek
Mięso gotowane na parze lub gotowane, chude, takie jak wołowina lub kurczak, warzywa gotowane.
Sobota i niedziela
W ciągu dnia dowolny rodzaj owoców w nieograniczonych ilościach, kiedy tylko chcesz.

Czwarty tydzień

Potrawy są spożywane równomiernie w ciągu dnia o dowolnej porze
poniedziałek
4 kromki gotowanego na parze (lub gotowanego mięsa) lub 1 ćwiartka gotowanego kurczaka, 2-3 pomidory, 3-4 ogórki, 1 grzanka z chleba żytniego, 1 puszka tuńczyka (odcedzić i spłukać wodą), 1 pomarańcza lub grejpfrut.
wtorek
2 plastry gotowanego lub smażonego chudego mięsa (nie więcej niż 200 gramów), 2-3 pomidory, 3-4 ogórki, 1 tost, gruszka lub jabłko, 1 plasterek melona, ​​1 grejpfrut (pomarańcza).
środa
1 łyżka chudego twarogu lub innego białego sera (niskotłuszczowego), mały talerz gotowanych warzyw, 1-2 świeże pomidory, 1-2 ogórki, 1 kromka grubego chleba żytniego, 1 grejpfrut (pomarańcza).
czwartek
1/2 smażonego, gotowanego lub gotowanego na parze kurczaka, 2-3 pomidory, 1 ogórek, 1 grejpfrut (pomarańcza).
piątek
2 jajka na twardo, 1 sałata, 2-3 pomidory, 1 grejpfrut (pomarańcza).
sobota
2 piersi z kurczaka gotowanego lub gotowanego na parze, 125 gramów twarogu lub taka sama ilość sera feta, 1-2 pomidory, 1-2 ogórki, 1 tost, 1 grejpfrut (pomarańcza), mleko zsiadłe.
Niedziela
1 łyżka twarogu, puszka tuńczyka (bez oleju i umyta wodą), mały talerz gotowanych warzyw, 1-2 pomidory, 1-2 ogórki, 1 tost, 1 grejpfrut (pomarańcza).