Dieta jajeczna przez tydzień

Klasyczna dieta jajeczna na tydzień pozwala w łatwy sposób schudnąć do 10 kg, jednocześnie w pełni przywracając witaminy i minerały, które zostaną wypłukane wodą wraz z toksynami z organizmu. Jajko wywołuje uczucie sytości, a jednocześnie poprawia wszystkie procesy metaboliczne, co jest ważne, także metabolizm tłuszczów. Dzięki zastosowaniu owoców cytrusowych uczucie sytości wydłuża się od półtora do dwóch razy i chcesz jeść mniej.

7-dniowe menu diety jajecznej (jajeczno-cytrusowe):

Poniedziałek:

  • Śniadanie: 1 grejpfrut, 2 jajka na twardo, 1 szklanka zielonej herbaty.
  • Lunch: 1 pomarańcza, 1 jajko na twardo, gotowany filet z kurczaka z solą (150g).
  • Kolacja: gotowany filet z kurczaka bez skóry z solą (200 gr.), 1 szklanka kefiru.

Wtorek:

  • Śniadanie: 2 jajka na twardo, 1 szklanka dowolnego soku cytrusowego (najlepiej świeżo wyciśniętego).
  • Lunch: 2 pomarańcze, gotowany lub duszony filet z kurczaka z solą bez skóry (150 g), 1 szklanka czystej wody.
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 grejpfrut, 1 szklanka mleka.

Środa:

  • Śniadanie: 1 szklanka czystej wody z 1 łyżeczką soku z cytryny (świeżo wyciśniętego), 1 jajko na twardo.
  • Lunch: gotowane mięso (wołowina, cielęcina) (200 gr.), 1 grejpfrut.
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 szklanka wody mineralnej.

Czwartek:

  • Śniadanie: omlet z 3 jajek z solą i ziołami (koperkiem, pietruszką, zieloną cebulą itp.). Ilość zieleni jest nieograniczona.
  • Lunch: sałata, 2 gotowane lub duszone udka z kurczaka z solą bez skóry (nie więcej niż 150 gr.).
  • Kolacja: 2 grejpfruty, 1 jajko na twardo. 1 szklanka czystej wody.

Piątek:

  • Śniadanie: sałatka (1 średniej wielkości gotowana marchewka, 2 jajka na twardo i 1 łyżka niskotłuszczowej śmietany. Pokrój marchewki i jajka, sól, dodaj zioła do smaku i wymieszaj).
  • Lunch: 2 świeże marchewki, 1 szklanka soku pomarańczowego.
  • Kolacja: ryba morska gotowana lub duszona (100 gr.), polana sokiem z cytryny (1 łyżeczka), 1 jajko na twardo, 1 szklanka wody mineralnej.

Sobota:

  • Śniadanie: niskotłuszczowy twarożek (150 gr.), 1 szklanka soku cytrusowego do wyboru.
  • Lunch: 2 grejpfruty, 2 gotowane jajka kurze.
  • Kolacja: tylko woda mineralna bez ograniczeń.

Niedziela:

  • Śniadanie: ½ średni grejpfrut, 2 jajka na twardo.
  • Lunch: gotowane mięso (wołowina, cielęcina) (200 gr.), 1 pomarańcza.
  • Kolacja: tylko woda mineralna bez ograniczeń.

Aby dieta jajeczna przez 7 dni przyniosła trwałe rezultaty, należy przestrzegać następujących zaleceń:

  1. Pij tylko alkaliczną wodę mineralną. Celowo jest częścią diety, ponieważ alkalia neutralizują nadmiar kwasu w żołądku wytwarzany przez cytrusy.
  2. Cotygodniowe menu diety jajecznej zawiera tylko niskotłuszczowe produkty mleczne i kwaśne.
  3. Ostatnie dni diety spędzamy bez obiadu, nawet lekkiego.
  4. Przestrzeganie diety jest niesamowite, więc trzymaj się diety.
  5. Jeśli jesteś bardzo głodny, możesz zjeść 1-2 surowe (niegotowane) jajka, które w razie potrzeby można zastąpić jajami przepiórczymi (1 jajko kurze na 2 jajka przepiórcze).
  6. Podczas diety należy pić dużo czystej wody, aby zmniejszyć kwasowość żołądka.
  7. W przypadku poważnego naruszenia diety nie kontynuuj jej. Lepiej zacząć od nowa, aby wyniki były znaczące.
  8. Sport zachęca do większej utraty wagi.
  9. Dozwolone jest stosowanie witamin, kompleksów mineralnych i suplementów diety.

Prawidłowe wyjście z 7-dniowej diety jajecznej:

Stopniowe wycofywanie się z diety jajecznej stanie się mniej stresujące dla organizmu, jeśli w swojej diecie użyjesz jaj, grejpfrutów, pomarańczy, twarogu itp., czyli tych samych potraw, co w menu dietetycznym, ale częściowo. Zapewni to również utrzymanie diety.