Dieta jajeczna - schudnij 30 kg nadwagi!

Cokolwiek kobiety idą w pogoni za pięknem! Jakich diet próbują! Wybór odpowiedniej diety dla siebie w tej chwili nie jest trudny. Pomogą w tym przyjaciele, władze, media i Internet. Wszystkie te zasoby mówią teraz o popularności diety jajecznej.

Polega na interakcji spożywanych produktów, które w tym przypadku są szybciej trawione. Dlatego, aby osiągnąć dobre wyniki, ważne jest, aby ściśle przestrzegać wszystkich zaleceń, nie odchodząc od ani o jotę przy wdrażaniu każdego elementu. Nie można zamienić jednego produktu w menu na inny. Podstawą tej diety są jajka. Ponieważ są źródłem białka, nie będziesz głodny. Prawdopodobnie odegrało to również rolę w popularności tej diety.

Co jest dobrego w diecie jajecznej?

Jajka zawierają białko, ale mają mało kalorii. Ponadto jaja zawierają wiele witamin z grupy B (B1, B2, B6, B12), witaminy D, K, a także pierwiastki śladowe, takie jak jod, żelazo, fosfor, wapń, miedź, potas i kobalt. Ponadto jaja zawierają aminokwasy i lecytynę, co zapobiega rozwojowi miażdżycy. Ponieważ wszystkie te składniki są obecne w żółtku, dietetycy zalecają spożywanie surowych lub gotowanych na miękko jaj. Jedzenie jajek nie powoduje uczucia głodu. Dlatego uczucie sytości jest pozytywną zasadą tej diety.

Główne menu diety jajecznej:

  • Dieta jajeczna na tydzień - menu
  • Dieta jajeczna na 4 tygodnie - menu

Jakie są wady diety jajecznej?

  • Zawiera bardzo mało węglowodanów. Dlatego osoby cierpiące na cukrzycę na przykład ta dieta jest niebezpieczna.
  • Ma bardzo niską zawartość tłuszczu. Szkodzi kondycji skóry, paznokci i włosów.
  • Zwiększenie poziomu cholesterolu we krwi jest możliwe.
  • Menu jest monotonne i wkrótce może się znudzić.
  • Dieta jest przeciwwskazana w przypadku matek w ciąży i karmiących oraz dzieci.
  • Jajka mogą wywoływać reakcję alergiczną.

Po upewnieniu się, że nie masz przeciwwskazań do stosowania tej diety , przed przystąpieniem do systemu odchudzania musisz się zważyć. Dzięki ścisłemu przestrzeganiu zasad diety jajecznej wyniki nie będą widoczne długo. W ciągu czterech tygodni diety można schudnąć od 12 do 30 kilogramów. Wszystko zależy od samego organizmu i intensywności diety.

Zasady diety jajek:

  • pij jak najwięcej wody;
  • możesz, kiedy chcesz, pić herbatę lub kawę bez cukru i mleka;
  • całkowicie wyeliminować tłuszcze i oleje;
  • można używać soli i przypraw;
  • w przypadku napadu głodu można zjeść sałatkę warzywną, ale nie wcześniej niż 2 godziny po ostatnim posiłku;
  • ściśle przestrzegaj spożycia jedzenia, zabronione jest przestawianie jedzenia;
  • pamiętaj o wykonywaniu ćwiczeń sportowych, aby utrzymać ciało w dobrej formie;
  • nie musisz brać witamin, bo jest ich wystarczająco dużo w diecie;
  • powtarzając dietę, zaleca się powtórzenie pierwszego i czwartego tygodnia 2 razy;
  • jeśli przerwiesz dietę, nie możesz jej kontynuować od tego samego etapu, musisz zacząć od nowa (zrób to samo w przypadku błędu);
  • jeśli ilość produktu nie jest wskazana w menu, można go spożyć do pełna;
  • po zakończeniu diety utrzymuje się uczucie szybkiego napełniania żołądka, co pomoże utrzymać stałą wagę przez długi czas, ale pod warunkiem ograniczenia kaloryczności pożywienia, cukru, produktów mącznych;
  • Możesz kontrolować swoją wagę każdego ranka po skorzystaniu z toalety.

Recenzje diety jajecznej

Dieta jest łatwa, szybko się do niej przyzwyczajasz. Możesz stracić do 30 kilogramów nadwagi. Obserwując określone warunki możesz dość długo utrzymywać wagę na osiągniętym poziomie.