Dieta japońska 14 dni - menu

Nasze kobiety są przyzwyczajone do trybu awaryjnego, cokolwiek powiesz. Zawsze pilnie potrzebują schudnąć w ciągu kilku dni: ktoś ma wakacje na nosie, ktoś ma ślub, ktoś ma ważne spotkanie. Więc uciekają się do różnych ekspresowych utraty wagi. Jedną z nich jest tzw. Dieta japońska na 14 dni. To najczęściej omawiana dieta w internecie. Twórca tej diety jest obecnie nieznany. Jednak japońska dieta 14 stała się powszechna.

Opis japońskiej diety na 14 dni

Średnio stosując tę ​​dietę można schudnąć do 8 kilogramów w 14 dni. Bardzo ważne jest, aby wchodzić w dietę stopniowo, a także stopniowo ją opuszczać. Na dwa dni przed rozpoczęciem diety należy ograniczyć ilość pożywienia, a tuż przed rozpoczęciem pierwszego dnia diety ograniczyć się do lekkiej kolacji z ograniczoną ilością soli, np. Zjeść niewielką porcję świeżo przygotowanej sałatki warzywnej. Rozpoczynając dietę, musisz przestrzegać pewnych zasad.

Zasady diety japońskiej przez 14 dni

  1. Jedz ściśle według jej menu. Zabrania się zmiany produktów, ich ilości zamiast tych ustawionych w menu. Faktem jest, że metabolizm organizmu zmienia się dość sztywno pod wpływem diety japońskiej przez 14 dni. Menu jest odpowiednio dobrane, aby nie uszkodzić ciała.
  2. Podczas całego okresu diety (14 dni) zabrania się stosowania: soli (zatrzymuje nadmiar wody w organizmie), cukru (prowadzi do pojawienia się zbędnych kilogramów), alkoholu (upośledza metabolizm, sprzyja odkładaniu się toksyn w organizmie), pieczywa i produktów mącznych (przyczynia się również do magazynowania tkanki tłuszczowej).
  3. Przestrzegając japońskiej diety należy spożywać co najmniej półtora litra wody dziennie. Możesz pić jeszcze przegotowaną, źródlaną lub mineralną wodę stołową.
  4. Pamiętaj o przyjmowaniu multiwitaminy przez cały okres diety (14 dni), aby zachować zdrową skórę, włosy i paznokcie.

14-dniowe japońskie menu dietetyczne

Dzień 1 i 13:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy;
  • obiad - zjedz sałatkę z dowolnej kapusty doprawionej olejem roślinnym (dowolnym), 2 jajka na twardo, wypij szklankę soku pomidorowego;
  • Kolacja - zjedz 250 g smażonej, gotowanej lub gotowanej na parze ryby.

Dzień 2 i 12:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy z grzankami lub grzankami;
  • obiad - jedz sałatkę warzywną, gotowaną lub smażoną rybę, kapustę, doprawioną olejem roślinnym (dowolnym);
  • obiad - zjedz 100 g gotowanej wołowiny ze szklanką kefiru.

Dzień 3 i 11:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy z grzankami lub grzankami;
  • obiad - jedz cukinię smażoną na oleju roślinnym;
  • obiad - zjedz sałatkę z dowolnej kapusty doprawionej olejem roślinnym (dowolnym), 200 g gotowanej wołowiny i 2 jajka na twardo.

Dzień 4 i 10:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy;
  • obiad - zjedz sałatkę z 3 gotowanych marchewek doprawionych olejem roślinnym (dowolnym), 1 surowe jajko, 15 g twardego sera;
  • Kolacja - jedz z umiarem wszelkie owoce inne niż banany i winogrona.

Dzień 5 i 9:

  • śniadanie - zjedz sałatkę z jednej pełnej marchewki doprawionej sokiem z cytryny;
  • obiad - zjedz 250-300 g gotowanej lub smażonej ryby, wypij szklankę soku pomidorowego;
  • Kolacja - jedz z umiarem wszelkie owoce inne niż banany i winogrona.

Dzień 6 i 8:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy;
  • obiad - zjedz sałatkę warzywną ze świeżej kapusty lub surowej marchwi doprawionej olejem roślinnym (dowolnym), 300-400 g gotowanego kurczaka;
  • obiad - zjedz 2 jajka na twardo i sałatkę z jednej surowej marchewki, doprawione olejem roślinnym (dowolnym).

7 dni:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy;
  • obiad - zjedz 200 g gotowanej wołowiny i dowolne owoce z umiarem;
  • Kolacja - jakakolwiek kolacja z ostatniego tygodnia, z wyjątkiem trzydniowej kolacji.

Dzień 14:

  • śniadanie - napij się zielonej herbaty lub kawy;
  • obiad - zjedz sałatkę z dowolnej kapusty doprawionej olejem roślinnym (dowolnym), 250 g smażonej lub gotowanej lub gotowanej na parze ryby;
  • obiad - zjedz około 200 g gotowanej wołowiny ze szklanką kefiru.

Pamiętaj, że te ekstremalne diety są dla zdrowych ludzi. Dla osób z chorobami przewlekłymi, takimi jak cukrzyca, wrzód trawienny dwunastnicy i żołądka, przewlekłym zapaleniem żołądka, przewlekłym zapaleniem trzustki, nadciśnieniem itp., Dla kobiet w ciąży i matek karmiących dieta japońska jest przeciwwskazana.