Dieta japońska

Dieta japońska Dieta japońska została wymyślona i opracowana przez japońskich specjalistów ... Mimo to nie ma nic wspólnego z tradycyjną kuchnią japońską, przeznaczony jest na 2 tygodnie, podczas których organizm człowieka dostosowuje się do innego rytmu pracy i normalizuje się w nim metabolizm, co w naturalny sposób wpływa na redukcję masy ciała i poprawę kondycji ogólnej. zdrowie ludzkie.

Tajemnicza japońska dieta

Japońska dieta jest najbardziej tajemniczą ze wszystkich popularnych obecnie diet. Tajemniczość przejawia się w tym, że informacje na jej temat są różnorodne i sprzeczne - od absolutnej bezsensowności po bezsporne korzyści, a czasem nawet krzywdę.

Kiedy stosowana jest dieta japońska, efekty nie są zbyt długie.
Jej zalety tkwią w gwarantowanej, gwałtownej utracie wagi - osoba „siedząca na tej diecie traci około 7-8 kg masy ciała w zaledwie 2 tygodnie. Szybkie efekty diety japońskiej wynikają z faktu, że jest to dieta niezrównoważona, to znaczy nie składa się z normalnej proporcji tłuszczów, białek i węglowodanów. Na całym świecie bardzo popularne są diety o niskiej zawartości energii, ponieważ zapewniają bardzo szybkie rezultaty.

Podstawowe zasady japońskiej diety to bezwzględne przestrzeganie diety każdego dnia i kolejności dni w diecie, dostarczanie organizmowi dziennie co najmniej 1,5 litra wody mineralnej lub przegotowanej oraz stosowanie wyłącznie produktów spożywczych określonych w diecie. < br> Należy pamiętać, że można go stosować nie częściej niż dwa razy w roku, dzięki czemu oprócz szybkiej utraty wagi nie uszkadza organizmu, a jego stosowanie przez ponad dwa tygodnie może trwale zaburzyć metabolizm.

Podstawowe menu diety japońskiej:

  • Japońskie menu dietetyczne na 13 dni
  • Japońska dieta na 14 dni

Mówiąc ogólnie o tradycyjnej kuchni japońskiej , ma ona wiele różnic w porównaniu z popularną wersją japońskiej diety. W związku z tym, że Japonia jest krajem morskim, nieobfitującym w hodowlę zwierząt i produkty rolne, to oczywiście kuchnia tego ludu nastawiona jest na owoce morza.
Ryż jest najbardziej poszukiwanym zbożem w Japonii, a po nim, w znacznie mniejszych ilościach, Japończycy używają pszenicy, soi, jęczmienia i wielu innych zbóż. Japończycy słyną na całym świecie z uzależnienia od różnego rodzaju herbat, dlatego kawa sprowadzona do tego kraju nie tak dawno nie jest tu w ogóle popularna. Klasyczne japońskie menu jest niskokaloryczne, co zapewnia spożywanie wyłącznie tłuszczów roślinnych i owoców morza bogatych w żelazo, fosfor, witaminy C i B.

Pod tym względem sugeruje się inna, ale naprawdę bardziej „japońska” wersja japońskiej diety, oparta wyłącznie na tradycyjnych japońskich produktach: ryżu, owocach morza, surowej rybie i soi.