Dieta kapuściana

Przydatność białej kapusty jest znana większości z nas od dzieciństwa , kiedy w ogrodzie pojawiły się pierwsze kapusty, w domu pojawiły się sałatki i placki z kapustą, a mamy pouczały: „Jedz kapustę, będziesz zdrowy!” ... Absolutnie poprawna uwaga, zwłaszcza że dania z kapusty, a tym bardziej dieta kapuściana, jest również przydatna dla tych, którzy są niezadowoleni ze swojego wyglądu i chcieliby zmniejszyć swoją wagę przy minimalnych zmianach w diecie.

Istnieje wiele opcji diety z kapustą, a wydaje się, że jest to spowodowane dużą różnorodnością składników odżywczych i witamin w tym produkcie. Jedną z najpopularniejszych i najbardziej przyjemnych opcji jest dieta kapuściana spalająca tłuszcz. Czas trwania tej opcji dietetycznej to tylko 7 dni i pomimo smakowitości takiej diety kapustnej nie nadużywaj zupy, jest niskokaloryczna, więc siedmiodniowy okres można powtórzyć nie wcześniej niż 2-2,5 miesiąca.

Siedmiodniowe recenzje diety kapusty, które są bardzo korzystne , mają tylko niewielkie skutki uboczne, co tylko dodaje jej atrakcyjności w oczach osób pragnących schudnąć. Z reguły niewielkie złe samopoczucie jest spowodowane odchyleniami od proponowanej diety, dlatego wynikająca z tego słabość i zwiększone zmęczenie szybko znikają, gdy tylko nie ma naruszeń diety kapuścianej. Pozwól swojemu organizmowi odpocząć tak, jak chce, a jeśli zdecydujesz się ograniczyć dietę, postępuj zgodnie ze wszystkimi instrukcjami, a nie będzie żadnych naruszeń.

Przygotowanie, składniki i proporcje zupy, a także przyjemne dodatki, jakie można do niej stosować:

Aby zrobić zupę spalającą tłuszcz, potrzebujesz:

średniej wielkości główka białej kapusty; średniej wielkości marchewki (3-4 sztuki); 1 zielona papryka (słodka); 2-3 żarówki wielkości pięści dziecka; 2-3 pomidory i pęczek selera (wymagane!). Nie ma konieczności dodawania soli i pieprzu, przeszkadza to w wchłanianiu zupy i jej prawidłowym działaniu, lepiej dodać ½ kostki rosołowej „maggi” lub „rollton”.

Procedura przygotowania zupy:

Drobno posiekaj kapustę (jak na zakwasie), włóż do rondla i napełnij wodą, połóż na małym ogniu. Dalej kolej cebulę: pokroić na półpierścienie (można je lekko przepuścić w oleju słonecznikowym, ale nie smażyć!), Wrzucić do wrzącej wody, gdzie kapusta jest już przygotowywana. Na przemian ułóż posiekany seler, krążki marchwi, posiekany pomidor, paprykę, pokrój w półpierścienie. Dodaj kostkę bulionu i gotuj, aż pieprz będzie miękki.

To wszystko, możesz jeść ile chcesz, ale nie zapomnij pić w ciągu dnia przegotowanej wody.