Dieta letnia

Pięciodniowa letnia dieta opiera się na ograniczeniu tłuszczu i węglowodany oraz stosowanie pokarmów roślinnych.
Letnia dieta na odchudzanie jest dobra, ponieważ latem pojawia się dużo świeżych jagód i warzyw bogatych w witaminy. Dlatego letnia dieta nie tylko pomoże Ci schudnąć, ale także przyniesie korzyści Twojemu organizmowi.

Podczas tej diety możesz schudnąć 1 kg w 1 dzień. Wynika to z faktu, że po pierwsze jesz dużo świeżych warzyw, a po drugie zwiększa się zapotrzebowanie na płyny i zmniejsza się apetyt.
Jeśli planujesz zrzucić 10 kg, możesz wydłużyć czas trwania diety do 10 dni.

Pięciodniowe letnie menu dietetyczne.

  • 1. dzień : na śniadanie można zjeść 200 gramów chudego twarogu i wypić herbatę bez cukru z jedną kromką chleba żytniego. Na obiad trzeba zjeść zupę z nieprażonych warzyw: marchewki, kapusty, ziemniaków, cebuli, pomidorów i 100 gramów gotowanej ryby. Kolacja składa się z 200 gramów gotowanych na parze warzyw i jednej kromki chleba żytniego.
  • 2. dzień : na śniadanie - szklanka niskotłuszczowego kefiru, pół banana i niesłodzona kawa. Na obiad - zupa z nieprażonych warzyw i 100 gramów gotowanej wołowiny. Na obiad - 200 gramów gotowanych na parze warzyw i jedna kromka chleba żytniego.
  • 3. dzień : na śniadanie - pół szklanki porzeczek lub truskawek, szklanka niskotłuszczowego kefiru i kawa bez cukru z grzanką lub kromką chleba żytniego. Lunch - zupa z nieprażonych warzyw i 100 gramów kurczaka. Kolacja - 200 gramów gotowanych na parze warzyw i jedna kromka chleba żytniego.
  • 4. dzień : na śniadanie - dwa gotowane jajka przepiórcze, 100 g świeżej surówki z kapusty i zielona herbata bez cukru z grzankami. Na śniadanie - zupa z nieprażonych warzyw i 100 gramów ryby. Na obiad - zupa z nieprażonych warzyw i 100 gramów ryby. Na obiad - 200 gramów gotowanych na parze warzyw i jedna kromka chleba żytniego.
  • 5 dzień : na śniadanie - pół szklanki jakichkolwiek świeżych jagód, szklanka niskotłuszczowego kefiru i czarna herbata bez cukru. Na obiad: zupa z nieprażonych warzyw i 100 gramów wołowiny. Na obiad - 200 gramów gotowanych na parze warzyw i jedna kromka chleba żytniego.


Letnia dieta odchudzająca to przyzwoita opcja na szybkie efekty odchudzania. Dodatkowo letnia dieta jest bardzo dobrze tolerowana dzięki spożywaniu świeżych, niskokalorycznych potraw wzbogaconych w witaminy.