Dieta Mirkina

Dieta Mirkina polega na wykluczeniu z diety tych produktów, które zawierają dużo kalorii. Jest to trochę podobne do skutecznej diety bez węglowodanów . Zgodnie z teorią Mirkina warto wykluczyć pokarmy zawierające dużo węglowodanów. Główną zaletą diety jest jej bezpieczeństwo i brak przeciwwskazań.

Zasada diety

Dieta dr Mirkina opiera się na zasadzie podziału żywności na dozwolone i zabronione. Nie ma ograniczeń co do ilości spożywanego jedzenia. W płynnym naczyniu, grube jest wykluczone, Mirkin radzi jeść drugie danie bez przystawki, tylko mięso, a na trzecim wykluczyć słodycze. Dieta przeznaczona jest na co najmniej miesiąc stosowania. Ponieważ nie powoduje dyskomfortu, bardzo łatwo jest przyzwyczaić się do diety, ponieważ można jeść dużo jedzenia.

Niedozwolona żywność:

  1. Produkty piekarnicze;
  2. Olej. Oprócz chleba należy również wykluczyć olej, majonez i tłuszcze.
  3. Słodycze (słodycze, cukier, marmolada);
  4. Makaron;
  5. Niektóre zboża (ryż, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, jęczmień);
  6. Tłuste produkty mleczne;
  7. Niektóre warzywa i produkty roślinne (ziemniaki, rośliny strączkowe, kukurydza, orzechy);
  8. Słodkie owoce i owoce suszone. Banany, wiśnie, morele i daktyle są wyłączone ze świeżych owoców. A suszone owoce mają zwykle więcej kalorii niż świeże owoce.

Dozwolone produkty:

  1. Wszystkie rodzaje chudego mięsa;
  2. Niskotłuszczowe produkty mleczne;
  3. Ryby;
  4. Jajka, nie należy ich smażyć;
  5. Olej roślinny do sałatek to podstawa. Olejek nie można całkowicie wykluczyć, wspomaga wchłanianie witamin rozpuszczalnych w tłuszczach;
  6. Grzyby;
  7. wszelkiego rodzaju kapusta;
  8. Warzywa: cebula, pomidory, ogórki, cukinia, rzodkiewka, papryka;
  9. Zieleń;
  10. Rośliny strączkowe - młoda fasola i zielony groszek, szparagi dozwolone;
  11. Jagody (porzeczki i truskawki), owoce cytrusowe (grejpfruty, mandarynki, pomarańcze, cytryny) są dozwolone. Śliwki i jabłka możesz jeść ile chcesz. Dozwolone jest również użycie największej jagody - arbuza!

Dzienne menu dietetyczne Mirkina:

  • Śniadanie: białko, około 100 gramów. W każdej formie. Bez przystawek. Popijaj nie słodką kawą lub herbatą.
  • Lunch: zupa lub barszcz bez grubego. Dopuszczalne jest pozostawienie kapusty. Po drugie znowu białko, jak na śniadanie. Dozwolone jest 100 gramów sałatki warzywnej. Po trzecie, tak jak rano.
  • Kolacja: białko, jak na śniadanie. Kefir i dowolny akceptowalny owoc do wyboru.

Dieta Vladimira Mirkina jest pod pewnymi względami podobna do diety białkowej. Aby zwiększyć korzyści płynące z diety, lekarze zalecają fitness . Każde ćwiczenie wiąże się z wydatkiem energii, co przybliża pożądany efekt.

Dieta Mirkina: recenzje

Dieta jest łatwo tolerowana. Wyniki nie pojawiają się natychmiast. Ale są zauważalne po 2 tygodniach użytkowania. Jeśli stosujesz dietę przez długi czas, szybko się do niej przyzwyczajasz. Jeśli poczujesz głód, możesz zjeść warzywa lub owoce z listy dozwolonych.
Czasami zdarza się, że trudno od razu zrezygnować z wypieków i słodyczy. Ale możesz jeść kotlety mięsne lub rybne, różne sałatki. Olej słonecznikowy można zastąpić oliwą z oliwek w różnych smakach.