Dieta na 3 dni

Dla kobiet, które mają niewystarczającą siłę woli i nie chcą stosować się do długotrwałej diety, stworzono specjalne ekspresowe diety, które pozwalają schudnąć o kilka kilogramów w zaledwie trzy dni. Dieta trzydniowa, podobnie jak dieta angielska, wiąże się z dość trudnymi ograniczeniami żywieniowymi. Stosując tę ​​dietę, kobieta traci na wadze, przede wszystkim ze względu na to, że z organizmu usuwany jest nadmiar płynów, a żołądek maleje.

Z pomocą takiej techniki odchudzania, jak dieta 3-dniowa, można dość szybko schudnąć. Należy jednak zawsze pamiętać, że jest to bardzo trudne dla organizmu, ponieważ ogranicza spożycie wielu pokarmów zawierających witaminy, a także bardzo obciąża narządy trawienne.

Trzydniowa dieta - odmiany kefiru

Ta dieta obejmuje stosowanie tylko jednego produktu - kefiru. To pożyteczny produkt, który korzystnie wpływa na układ nerwowy, krwionośny i pokarmowy. Dzięki regularnemu stosowaniu tego produktu kobieta będzie mogła wyleczyć swoje ciało i znacząco poprawić stan swojej skóry, włosów i paznokci. Przy diecie kefirowej zaleca się codzienne picie 1-1,5 litra kefiru bez cukru, który należy podzielić na 5-6 dawek. Jeśli pojawia się uczucie głodu, można to przerwać kolejną porcją kefiru. Dietetycy pozwalają kobietom na dodawanie do diety niektórych warzyw i owoców. Tak więc w tym krótkim okresie możesz stracić 3-4 dodatkowe kilogramy.

Trzydniowe menu dietetyczne

Taka metoda odchudzania jak 3-dniowa dieta, której recenzje można znaleźć w ogromnych ilościach w Internecie, jest niskokaloryczna, ale dość zbilansowana. Dlatego, aby uzyskać najlepsze rezultaty, zaleca się przestrzeganie tej diety przez kilka tygodni.

Pierwszy dzień diety

  • Na śniadanie: 1 łyżka. niesłodzona herbata lub kawa, 1 kromka chleba i 2 łyżki. l. dżem.
  • Na obiad: 1/2 grejpfruta.
  • Na obiad: 100 gramów chudego kurczaka smażonego z sosem sojowym, 1 szklanka gotowanej fasolki szparagowej lub buraków.
  • Na podwieczorek: 4 rzodkiewki, 1 kromka chleba i 1/2 puszki tuńczyka w puszce.
  • Na obiad: 1 jabłko.

Drugi dzień diety

  • Na śniadanie: 1 jajko, 1 kromka chleba i 1 łyżka. niesłodzona herbata lub kawa.
  • Na obiad: 1 banan.
  • Na obiad: 200 g barszczu dietetycznego, 2 kiełbaski, 200 g gotowanych brokułów lub marchewki i 1 kromka chleba.
  • Na podwieczorek: 4 rzodkiewki, 5 krakersów lub herbatników, 200 g twarożku.
  • Na obiad: 1 łyżka. herbata z dwoma suszonymi śliwkami.

Dzień 3 diety

  • Na śniadanie: 1 plasterek niskotłuszczowego sera, 5 krakersów lub herbatników, 1 szklanka niesłodzonej herbaty lub kawy.
  • Na obiad: 1 jabłko.
  • Na obiad: 200 gramów gotowanego kurczaka lub 1/2 filiżanki tuńczyka z puszki, 200 gramów gotowanego kalafiora, 200 gramów gotowanych buraków, 1 kromka chleba.
  • Na podwieczorek: 1 ogórek, 4 rzodkiewki, 1 kromka chleba i 1 jajko na twardo.
  • Na obiad: 1 kawałek melona.

We wszystkich dniach trzydniowej diety eksperci zalecają przestrzeganie schematu picia. Codziennie musisz wypijać 6-8 szklanek wody mineralnej lub przegotowanej.

Ekspresowa dieta na 3 dni - menu

Dzięki tej diecie możesz szybko schudnąć o 3-5 kilogramów

  • Przez trzy dni rano musisz wypić 150 ml przegotowanej wody z 1 łyżką. łyżka miodu i 5-7 kropli cytryny. 10-15 minut po zażyciu tego napoju możesz wypić 1 filiżankę niesłodzonej kawy lub herbaty.
  • Na obiad ugotuj 500 gramów chudego kurczaka lub indyka i kilka warzyw.
  • Na obiad - 200 gr gotowanej kapusty bez dodatku soli i przypraw.