Dieta na 6 płatków

Dieta 6 płatków została opracowana przez Annę Johansson, szwedzką dietetykę z dużym doświadczeniem. A to niewątpliwie nieco zwiększa „stopień zaufania”. Jaka jest zasada diety „płatkowej”? I czy to naprawdę skuteczne?

Technika Johanssona z powodzeniem zwalcza dodatkowe kilogramy, zdobywając jednocześnie coraz więcej fanów z całego świata. Dieta z 6 płatkami, której opinie są zgodne co do jednego - utrata do 0,8-1 kg dziennie, stale przyciąga uwagę mas.

„Przebieg terapii” tą dietą trwa 6 dni. Każdy z nich jest pokarmem mono-dietetycznym w ściśle określonej kolejności. Zasadą jest naprzemienne spożycie białek i węglowodanów.

  • Pierwszy dzień - dieta rybno-białkowa.
  • Drugi dzień - warzywa - dieta węglowodanowa.
  • Trzeci dzień - kurczak - dieta białkowa.
  • Czwarty dzień - zboża - dieta węglowodanowa.
  • Piąty dzień - twarożek - dieta białkowa.
  • Szósty dzień - owoce - dieta węglowodanowa.

Anna Johansson z przekonaniem twierdzi, że połowa sukcesu diety zależy właśnie od tego wzorca naprzemiennego. W rzeczywistości ciało jest „oszukiwane”. Nie odczuwa głodu energii, spożywając zgromadzony tłuszcz.

Tłuszczowy składnik diety jest reprezentowany przez pożyteczne tłuszcze jedno- i wielonienasycone (twaróg, kurczak, ryba). Będąc całkowicie dietetycznymi, są obecne w takim pożywieniu tylko dla równowagi. Warto zauważyć, że w tej sekwencji dietetycznej w żadnym wypadku nie należy uciekać się do improwizacji. Na przykład zmiana kolejności produktów. Program się zepsuje, a oczekiwany wynik może nie nadejść.

Dni na półkach

Dieta rybna dnia pierwszego w pewnym sensie wprowadza w błąd organizm, dostarczając mu wystarczającą ilość zdrowego tłuszczu omega-3, którego nie można odkładać w niepotrzebnych miejscach.

Drugiego dnia zawartość kalorii w codziennej diecie jest obniżona dzięki wzbogaceniu organizmu w węglowodany roślinne zawarte w warzywach. Własne komórki tłuszczowe zmniejszają się w wyniku zwiększonego zużycia energii przez organizm w wyniku przetwarzania warzyw.

Dzień 3 Chicken Mono uzupełni rezerwy białka.

Czwarty dzień zachwyci Cię zbożową pełnią . Złożone węglowodany zawarte w ich składzie uzupełnią jedynie brakujące zapasy glikogenu. I znowu „zużywalna energia” będzie musiała być pobierana z tkanki tłuszczowej.

Dzień twarogu nadrobi brak minerałów zmarnowanych w poprzednich dniach.

Owoce mono-dieta szóstego dnia „wyrzucą” złożone polisacharydy, które są trudne do strawienia. Dlatego organizm potrzebuje energii. Nietrudno zgadnąć, skąd się to wzięło.

Menu diety z 6 płatkami

  1. Gotowana, duszona, pieczona ryba, zupa rybna nago, bulion rybny.
  2. Dowolne warzywa w dowolnej postaci (z wyjątkiem smażonych).
  3. Filet z kurczaka, rosół.
  4. Wszelkie zboża i inne zboża, kwas chlebowy.
  5. Twaróg. Trochę mleka.
  6. Wszelkiego rodzaju owoce, świeże z nich.

Cukier jest zabroniony. Lepiej jest ograniczyć kawę.

Świetnie, co mają z tym wspólnego płatki? To cała radość, to rodzaj postawy psychologicznej. Wycinając sześciopłatkowy kwiatek z papieru i odrywając płatek każdego dnia, poczujesz, że cel jest o krok bliżej.