Dieta na brzuch

To dieta łatwa do usunięcia - teraz to nie będzie Twój problem. Dieta na odchudzanie brzucha sprawia, że ​​jest jędrny i płaski - brzuch wygląda tak samo, gdy stoisz, jak i kiedy leżysz na plecach. A jak niezastąpiona jest taka dieta podczas podróży nad morze (plaża), bo doskonały płaski brzuszek zawsze będzie Cię wyróżniał ze względu na swoją atrakcyjność.

Dlatego radzimy wypróbować tę dietę, która obejmuje nie tylko prawidłowe odżywianie, ale także zestaw ćwiczeń utrzymujących napięcie i usuwających nadmiar tłuszczu z brzucha. Więc zacznijmy spełniać to małe marzenie.

Dieta na płaski brzuch polega na przestrzeganiu następujących podstawowych zasad:

  • musisz całkowicie wyeliminować sól z diety;
  • wymagane jest ograniczenie spożycia pokarmów, z których wyrasta brzuch: herbatników, białego pieczywa, słodyczy i ciast;
  • musisz jeść regularnie i małymi porcjami (stopniowo);
  • dieta powinna być bogata w pomarańcze, rzeżuchę i sok z cytryny;
  • w celu zminimalizowania spożycia kawy;
  • pij jak najwięcej wody.

Menu diety na brzuch:

Śniadanie - możesz wybrać jedną z następujących opcji:
jedna pomarańcza i szklanka jogurtu dietetycznego;
dwie chrupiące kromki chleba i jedno jajko na miękko.

Obiad : 250 g gotowanego lub gotowanego na parze kurczaka (bez skóry) lub 250 g chudej ryby (ugotowanej w ten sam sposób), stała porcja (do 500 g) sałatki.

Kolacja : 1 stek z chudego mięsa, gotowany na parze lub grillowany, 75 g gotowanej fasoli, 1 świeża pomarańcza.
Menu obiadowe i obiadowe można zamieniać.

Przekąski (2 każdego dnia): 1 miska zupy (gotowana w chudym bulionie), dowolny batonik czekoladowy.

Ćwiczenia, które należy wykonać, aby szybko uzyskać skuteczne efekty tej diety

Musisz usiąść na krześle, trzymając wyprostowane plecy, poruszając kolanami i mocno dociskając stopy do podłogi. Następnie należy wyciągnąć ręce do przodu, opuścić podbródek, wydychać powietrze, napiąć wszystkie mięśnie brzucha i możliwie jak najwolniej schylić się do podłogi. W tej pozycji weź wdech, wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Na początek powtórz to ćwiczenie co najmniej pięć razy, a następnie stopniowo, w zależności od swoich sił i wolnego czasu, zwiększaj tę normę.

Również bardzo przydatny i całkiem skuteczny w całkowitym wyeliminowaniu objawów obwisłego, brzydkiego brzucha, cała seria „klasycznych” ćwiczeń na prasę brzuszną, które są dobrze znane każdemu z lekcji wychowania fizycznego w szkole.