Dieta owocowa

Dla tych, którzy chcą schudnąć stopniowo, bez szkody dla swojego organizmu surowymi restrykcjami, ekstremalnymi dietami, np chudy, lato lub dieta przez 3 dni. Należy raczej zwrócić uwagę na delikatne i długotrwałe systemy zasilania, takie jak odpowiednie odżywianie czyli dieta owocowa na odchudzanie, o której dziś opowiemy.

Dieta owocowa: przeciwwskazania

Ogólnie rzecz biorąc, ta dieta jest bardzo zdrowa. Owoce zawierają dużo błonnika, witamin i przeciwutleniaczy oraz minerałów. Jednak dieta owocowa może negatywnie wpłynąć na zdrowie osób z chorobami przewodu pokarmowego. Należy pamiętać, że nie zawsze możemy być świadomi, że nawracający ból brzucha jest objawem pewnej choroby. Dlatego przed rozpoczęciem diety owocowej każdy, nawet osoby uważające się za zdrowe, zdecydowanie powinien skonsultować się z lekarzem.

Dieta owocowa: menu

W menu diety owocowej znajdują się tylko zdrowe potrawy. Będziesz musiał zrezygnować z fast foodów, tłustych i fast foodów, w tym słodyczy. Ze słodyczy tylko czasami możesz sobie pozwolić na niskotłuszczowy przysmak, taki jak ptasie mleczko lub ptasie mleczko, ale lepiej zrobić sobie pyszny deser z owoców i jagód, który więcej niż zastąpi dla Ciebie słodycze! Sałatka owocowa, galaretka owocowa, mrożone owoce to godna alternatywa dla lodów i czekoladek!

Powinieneś spożywać 3 główne posiłki dziennie, podczas których możesz jeść nie tylko owoce. Twoje menu powinno zawierać złożone węglowodany (płatki zbożowe, chleb pełnoziarnisty, a nawet makaron), białka (chudy kurczak, ryby, owoce morza, niskotłuszczowe produkty mleczne) i warzywa. Podczas diety owocowej zaleca się również przyjmowanie multiwitaminy.

Ale przekąski podczas diety owocowej powinny składać się TYLKO z owoców i jagód! Nabierz złego nawyku podjadania kanapek w pracy i jedzenia słodyczy podczas picia herbaty z kolegami! Nie jest tak trudno przyzwyczaić się do używania owoców zamiast fast foodów, zwłaszcza, że ​​nikt nie będzie zaskoczony osobą, która zjada jabłko lub gruszkę w miejscu pracy.

Jednak nie należy też spożywać żadnych owoców. Ze względu na wysoką zawartość kalorii w diecie owocowej stosowanie bananów, awokado i winogron jest zabronione (lub bardzo mocno ograniczone). Osoby z alergią pokarmową powinny również uważać na owoce i jagody o wysokiej zawartości witaminy C, takie jak truskawki i pomarańcze.

Recenzje diet owocowych

W Internecie można znaleźć wiele recenzji na temat diety owocowej, często bardzo sprzecznych. Kobietom, których waga ze względów zdrowotnych jest naprawdę nadwaga, na diecie owocowej udało się zrzucić znaczną liczbę dodatkowych kilogramów. Ale ci, którzy dążą do nadmiernej szczupłości z medycznie normalną sylwetką, często pozostawali rozczarowani wynikami tej diety i przeszli na znacznie bardziej restrykcyjne diety. To oczywiście też sposób na osiągnięcie tego celu, ale droga jest dość niebezpieczna i szkodliwa dla zdrowia. Czy nie lepiej byłoby pójść na siłownię i zapisać się na zabiegi upiększające, aby Twoja sylwetka była idealna? Albo po prostu przyjrzyj się sobie bliżej w lustrze, aby zrozumieć, że ideałem jest Ty tu i teraz? ..