Jak schudnąć bez diety

Dieta ... Och, to okropne słowo, które sprawia, że ​​miliony ludzi na całym świecie tracą na wadze w zachwycie! Dieta to ciągłe ograniczenia, codzienna walka z samym sobą, cierpienie i udręka w imię piękna ... Oczywiście piękno nie jest tego warte, ale ... czy można się bez niej obejść?

Jak można schudnąć bez diety? Czy to w ogóle możliwe?

Odpowiedź brzmi: tak. Ale z wieloma warunkami

Po pierwsze, nie spodziewaj się szybkiej utraty wagi bez diety. Zapomnij o tym od razu. Jeśli chcesz szybko schudnąć, powinieneś rozważyć diety ekstremalne, takie jak dieta ekspresowa lub jabłkowa dieta. Niestety. Jeśli potrzebujesz nie tylko piękna, ale także piękna w jak najkrótszym czasie, to z pewnością będzie wymagało poświęceń.

Po drugie, nie licz na „gratisy”. „Freebie” - tam, na kanapie przed telewizorem, obok wiadra popcornu. Tam, nawiasem mówiąc, jest wiele zalet, pomyśl, może tam jesteś lepszy? A jeśli pomyślałeś i zdecydowałeś się schudnąć - zapomnij o „darmowym”. Nawet jeśli zamierzasz schudnąć bez diety.

Po trzecie, będziesz musiał regularnie i niezawodnie uprawiać sport. Nikt nie prosi o przenoszenie gór na siłowni, ćwiczenia na odchudzanie czy joga na odchudzanie w pełni zapewni Ci niezbędną aktywność fizyczną. Ale najważniejsza jest regularność: lepiej każdego dnia zrobić trochę, niż zrobić jeden „palant”, a potem odpocząć przez tydzień.

Czy zgadzasz się ze wszystkimi warunkami? Następnie pora porozmawiać o najważniejszym - o prawidłowym odżywianiu, jednym z głównych sekretów odchudzania bez diety. Sformułujmy kilka zasad zdrowego żywienia.

  1. Nie musisz liczyć kalorii. Musisz tylko śledzić, ile białka, tłuszczu i węglowodanów spożywasz. Głównym problemem większości osób otyłych jest to, że jedzą zbyt dużo tłuszczu. Pamiętaj, że w zbilansowanej diecie ilość tłuszczu nie powinna przekraczać 40 gramów dziennie, a osoby odchudzające się powinny ograniczać się łącznie do 20 gramów.
  2. Zjedz obfite i obfite śniadanie! To doda Ci energii na cały dzień, a także mniejszy apetyt na obiad i kolację. Nawiasem mówiąc, to na śniadanie zaleca się spożywanie niezbyt zdrowych przysmaków, którym nie można odmówić, na przykład słodyczy.
  3. Nie pomijaj kolacji. „Nie jedz po szóstej” to właściwa droga nie do szczupłej sylwetki, ale do zapalenia żołądka. Dietetycy radzą zjeść obiad 3-4 godziny przed snem, ale jeśli jesteś całkowicie głodny, możesz wypić szklankę kefiru przed snem. Ale nie daj się ponieść emocjom: obiad powinien być wystarczająco lekki.
  4. Jedz zdrową żywność. Jednak prawdopodobnie sam rozumiesz, że różne produkty „chemiczne” nie są korzystne ani dla zdrowia, ani dla sylwetki, po prostu czasami nie możesz im odmówić ...
  5. Nie przejadaj się. Nawet najzdrowsza żywność nie przynosi korzyści, jeśli jest spożywana w nadmiernych ilościach. Słuchaj swojego ciała, ucz się jeść, gdy poczujesz głód i dokładnie do momentu, gdy zdasz sobie sprawę, że jesteś pełny.

Jeśli będziesz regularnie przestrzegać tych zasad i łączyć je z rozsądną aktywnością fizyczną, Twoja waga będzie stopniowo spadać. Być może tempo utraty wagi będzie dla Ciebie zbyt wolne, ale pamiętaj, że dietetycy zalecają zrzucanie nie więcej niż 0,5 kg nadwagi tygodniowo. Ale te kilogramy nigdy do Ciebie nie wrócą!