Jak schudnąć w nogach

Często od wielu kobiet można usłyszeć pytanie: jak schudnąć w nogach, a także co zrobić, aby schudnąć w nogach? Po pierwsze, powinieneś prawidłowo skomponować swoją codzienną dietę. W końcu to złogi tłuszczu są najczęściej wynikiem niezrównoważonej diety.

W sprawie diety najlepiej skonsultować się z wyspecjalizowanymi lekarzami i dietetykami. Aby schudnąć w nogach i biodrach, możesz spróbować samodzielnie wybrać dietę lub określony system żywieniowy, który będzie uwzględniał wszystkie cechy organizmu. Ale mimo to nadal musisz wykluczyć z diety takie niezdrowe potrawy jak makaron, wypieki, a także wszystko, co ostre, tłuste i smażone.

Dieta odchudzająca nogi

Dieta na odchudzanie nóg zakłada obowiązkowe spożywanie warzyw i owoców, które zawierają duże ilości przeciwutleniaczy. Ponadto do diety można dodawać pokarmy bogate w witaminy C i A oraz potrawy bogate w potas, na przykład kiwi, marchew, truskawki, czerwona papryka, kapusta, wątróbka wołowa, pomarańcze, suszone morele, banany, ziemniaki i wiele innych.

Dieta odchudzająca nogi oferuje trzy opcje śniadaniowe.

  • Najpierw - 100 g gotowanego lub pieczonego fileta z kurczaka, 1 kanapka z masłem i serem, 100 g sałatki ze świeżych warzyw i 1 łyżka. zielona herbata.
  • Drugi - 100 g gotowanej piersi z kurczaka lub ozora wołowego, omlet z jednego jajka, 200 g świeżej surówki z marchwi i kapusty i 1 łyżka. herbata z cytryną.
  • Po trzecie - 100 g zapiekanki z warzywami, mięsem i ryżem, 100 g wodorostów, 1 łyżka. niesłodzona kawa lub herbata.

Dostępne są opcje lunchu i kolacji.

  • Najpierw - 100 g gulaszu wołowego, 250 g zupy jarzynowej, 100 g gulaszu warzywnego, 1 kromka chleba żytniego i 1 łyżka. herbata.
  • Po drugie - 100 g gotowanej ryby, 250 g soli, 100 g surówki i paluszków krabowych, 1 kromka chleba żytniego i 1 łyżka. zielona herbata.
  • Trzeci - 250 g barszczu gotowanego w rosole drobiowym, 150 g surówki z kapusty i papryki, 100 g niskotłuszczowej gotowanej wołowiny, 1 łyżka. zielona herbata i 1/2 łyżki. sok.

Zestaw ćwiczeń na szczupłe i piękne nogi

Odpowiedzią na pytanie - jak szybko schudnąć w nogach - jest wykonanie całego szeregu konkretnych ćwiczeń, przed którymi należy wykonać pięciominutową rozgrzewkę.

  1. Musisz stanąć bokiem do ściany, wyprostować plecy i złożyć stopy. Następnie napnij pośladki, wciągnij brzuch i wyciągnij ręce przed siebie. Następnie wykonaj 10-15 przysiadów na jednej nodze.
  2. Uklęknij i wyciągnij ręce przed siebie. Następnie z tej pozycji rób przysiady, najpierw na jednym pośladku, a potem na drugim.
  3. Leżąc na plecach i rozciągając ramiona wzdłuż ciała, należy podnieść nogi i rozłożyć je na boki. Wykonaj to ćwiczenie 20-25 razy.
  4. Będąc w tej samej pozycji, należy najpierw wykonać huśtawkę jedną nogą, a następnie drugą.
  5. Usiądź na podłodze, wyprostuj plecy, połącz nogi i wykonaj 10 zgięć do przodu.

W przypadku utraty wagi nóg i pośladków zaleca się nie tylko przestrzeganie odpowiedniego odżywiania i diety, np. dieta kaloryczna , wykonywanie całej gamy ćwiczeń codziennie, ale także różne masaże i relaksujące kąpiele stóp.