Jak sprawić, by schudnąć

Na drodze do pięknej, szczupłej sylwetki jest wiele przeszkód. Aby schudnąć lub nie przybrać na wadze, musisz podjąć wysiłek. Siła woli przydaje się tutaj! Najgorszą rzeczą w odchudzaniu jest podjęcie decyzji o utracie wagi. Przerażające jest stawianie pierwszych kroków, decydowanie o trudnościach i ograniczeniach. Tutaj pomoże odpowiednia motywacja.

Do osiągnięcia efektów odchudzania potrzebna jest motywacja. Na przykład, aby kogoś zadowolić, wyzdrowieć po porodzie lub chorobie, dopasować się do sukienki, dżinsów, kostiumu kąpielowego. Motywacja do utraty wagi będzie inna dla każdego.

Sztuczki zapewniające motywację:

  • Zdecyduj sam: po co schudnąć? Zapisz go gdzieś, aby od czasu do czasu zajrzeć i przeczytać o swojej motywacji.
  • Wydrukuj zdjęcie dziewczyny z postacią, którą lubisz. Staraj się być lepszym od niej! Możesz umieścić zdjęcie na wygaszaczu ekranu swojego komputera lub telefonu.
  • Zamknij oczy i wyobraź sobie, że tracisz na wadze i osiągasz rezultaty. Jakie emocje przeżywasz, czy jesteś zadowolony? Pamiętaj o przyjemnych doświadczeniach i wracaj do nich częściej.
  • Poznawaj ludzi, którzy tracą na wadze i wspieraj się nawzajem.
  • Konkurencja jest opcją. Kto skuteczniej schudnie: Ty czy znajomy? Nie poddasz się, prawda?
  • Pomyśl o swoim pragnieniu utraty wagi każdego dnia.

Nie bój się schudnąć, bo na początek możesz trzymać się oszczędnej diety, np. banan . Banany są bardzo pożywne i zawierają dużo węglowodanów, abyś czuł się pełny. A jeśli trudno Ci zdecydować się na utratę wagi poprzez dietę, zastosowanie kilku sztuczek i technik pomoże Ci zrozumieć: jak zmusić się do utraty wagi i zachować motywację.
Pomyśl w życiu codziennym, ile rzeczy, które robisz, przyczynia się do przybierania na wadze. Na przykład przejadanie się. Podczas posiłku oderwij się od jedzenia na 10 sekund i poczuj - czy jesteś pełny?

Nie ma nic trudnego w nauce małego jedzenia, to jest bardzo łatwe. Na początek trzeba pamiętać, że uczucie sytości pojawia się już po 20 minutach od rozpoczęcia posiłku. Dopiero wtedy żołądek zaczyna rozumieć, że został nakarmiony. Dlatego osoba nie może odpowiednio ocenić i poczuć, jak głód jest zaspokajany w określonym momencie.

Dlatego główna zasada: im więcej chcesz jeść, tym wolniej musisz żuć. Długotrwałe żucie węglowodanów przyspiesza uczucie sytości.

Jeśli jesteś głodny, nie powinieneś od razu zaczynać spożywania pikantnych i pobudzających apetyt potraw lub przypraw. Na początek najlepiej wypić pół szklanki soku, a następnie przejść do dania głównego. Wtedy nasycenie przyjdzie szybciej, nie będziesz musiał całkowicie wypełniać żołądka, aby poczuć przyjemne uczucie sytości.

Nawiasem mówiąc, mózg analizuje również ilość spożytego pokarmu. Dlatego staraj się dawać pierwszeństwo płynnym pokarmom, jednocześnie tracąc na wadze. Do nasycenia potrzeba całej miski zupy.

Małe wskazówki:

  • Staraj się jak najwięcej pokroić jedzenie, aby wyglądało na to, że jest go dużo. To takie oszustwo dla mózgu.
  • Umieść miskę jabłek na stole, na wypadek gdybyś miał ochotę na jedzenie.
  • Ukryj wszystkie czekoladki (potraktuj kogoś).
  • Pamiętaj, aby dobrze przeżuć, aby poświęcić więcej czasu na ten proces.
  • Ładnie podawaj do stołu, wkładaj potrawy do małych talerzy. Jest różnica - zjedz pół talerza lub zjedz pełny, ale mały talerz.
  • To są małe sztuczki, które pomogą i przydadzą się na drodze do szczupłej sylwetki. Pamiętaj o swojej motywacji i staraj się być najlepszy.