Joga odchudzająca

Droga do doskonałości nie zna granic. Każda kobieta marzy o byciu piękną, szczupłą, wysportowaną. Ostatnio joga odchudzająca staje się coraz bardziej powszechna. Filmy z tymi ćwiczeniami są szeroko dostępne w Internecie. Lekcje jogi na odchudzanie, z których jedną można przeprowadzić w domu, w znanych warunkach. Systematyczne ćwiczenia sprawią, że Twoje ciało będzie elastyczne, szczupłe i będzie się dobrze czuć przez cały dzień.

Oprócz ćwiczeń musisz radykalnie zmienić swoje życie i zwykły tok myślenia. Aby oczyścić się psychicznie, zmień dietę, naucz się kontrolować swoje emocje, prawidłowo oddychać i wykonuj odpowiednie ćwiczenia (np. ćwiczenia oddechowe ) - wszystko to obejmuje joga do utraty wagi. Dobrze byłoby obejrzeć lekcje wideo i uczyć się na pamięć, aby korzystać z zestawu ćwiczeń nawet wtedy, gdy nie masz pod ręką komputera lub internetu. W końcu joga nie jest chwilowym hobby, ale sposobem na życie.

Joga na odchudzanie: codzienne ćwiczenia

W jodze jest kilka ćwiczeń, które są stosowane przez kobiety, aby utrzymać ciało w dobrej formie i skorygować nadwagę. To:

  • Shank Prakshalana
  • Surya Namaskar
  • Udiyana Bandha
  • Udiyana Bandha Kriya
  • Nauli

Podczas wykonywania tych dynamicznych kompleksów ważne jest, aby stosować technikę oddychania metodą jogi. I najpierw spróbuj opanować kompleks Shanka Prakshalana.

  1. Pozycja - stojąc, rozstaw stopy na szerokość barków, zamknij dłonie w kłódkę nad głową, dotykając uszu ramionami. Ciało jest przechylane w różnych kierunkach. Zacznij od prawej strony. W tym samym czasie nogi i miednica muszą pozostać nieruchome. Ćwiczenia zginania wykonywane są 5 razy w lewo iw prawo.
  2. Pozycja jest taka sama, ramiona należy tylko podnosić na wysokość ramion. Teraz obracają górną część ciała wraz z głową w prawo i w lewo. Nogi i miednica muszą pozostać nieruchome.
  3. Poza - leżąc na brzuchu. Zegnij tak, aby miednica była uniesiona do poziomu pięt, korona skierowana w górę, a klatka piersiowa lekko wysunięta do przodu. Teraz odwracają głowy w różnych kierunkach, aby zobaczyć pięty. Trzymaj ramiona mocno na podłodze.
  4. Pozycja - stojąca, ciało wyprostowane do podłogi, nogi rozstawione nieco szerzej niż ramiona. Teraz huśtamy się jedną ręką, obracając ciało. Następnie przechylamy ciało, zginając nogi w kolanach. Staramy się przyciskać brzuch do bioder i patrzeć na plecy (jak najdalej).

Ćwiczenia wykonywane są 4 razy dziennie. Pożądane - sutra, po kompleksowych zabiegach higienicznych. Wypij szklankę wody przed każdym użyciem. Za półtora miesiąca możesz zobaczyć pierwsze pozytywne zmiany.

Bez odpowiedniego nastawienia psychologicznego ćwiczenia jogi odchudzające mogą okazać się codziennymi ćwiczeniami porannymi. W jodze ważne jest, aby znaleźć wewnętrzną integralność, duchową harmonię. Kiedy myślenie o utracie wagi stanie się integralną częścią życia, wiele raczej złożonych procedur nie będzie wydawać się tak trudnych. W końcu będziesz dokładnie wiedział, czego chcesz i jak to osiągnąć. Jednocześnie Twoje życzenia dotyczące cery powinny odpowiadać budowie Twojego ciała.

Joga ma kilka ważnych aspektów związanych z odchudzaniem:

  • schemat picia (oddzielanie napoju, pokarmu płynnego i stałego)
  • rezygnacja ze słodyczy
  • oddzielne posiłki
  • dieta (jedz 6 razy dziennie w ciągu 2-3 godzin)
  • oczyszczanie ciała
  • normalizacja życia seksualnego
  • autohipnoza

Każdy może mieć własną formułę autohipnozy. Ważne jest, aby recytować go trzy razy dziennie (lub więcej) 30 razy. Tylko otwierając oczy i widząc pierwszy promień słońca, delikatnie się rozciągnij i wypowiedz swoje magiczne zaklęcie: „Żyję. Jestem szczęśliwy. Moje ciało jest najpiękniejsze. Moja waga jest zbliżona do naturalnej ”. To samo należy robić w ciągu dnia, w okresie, gdy jest możliwość odpoczynku i poświęcenia myśli sobie, a wieczorem przed pójściem spać. Mózg z pewnością odbierze twoje pozytywne nastawienie i przekaże odpowiednią wiadomość ciału. Na pewno osiągniesz pożądany kształt!