Kawa odchudzająca

W większości diet za jeden z warunków uważa się brak kawy. Kawa rozpuszczalna zawiera 118,7 kcal na 100 g części jadalnej. Ale nie jemy kawy łyżeczkami, ale parzymy ją w wodzie. Dlatego filiżanka kawy (200 g) zawiera już 2-4 kcal. To niewiele, aby uznać kawę za wroga nr 1 pod względem grubości talii. A jeśli nie możesz żyć bez kawy, nie możesz bez niej żyć, możesz użyć kawy do utraty wagi.

Ale jeśli nadal pociągała Cię dieta kawowa odchudzająca, to pamiętaj, że napoje z mlekiem są uważane za najbardziej wysokokaloryczne: kawę mokkę, latte i cappuccino. Do utraty wagi używa się naturalnej kawy, do której czasami dodaje się beztłuszczową (!) Śmietankę. Istnieje również specjalna kawa na odchudzanie „Mins”. Nie trzyma się diet. Ale znacznie zmniejsza apetyt. Należy go pić przez miesiąc, dwa razy dziennie - przed jedzeniem na śniadanie i podczas obiadu.

Dieta kawowa może trwać siedem dni i czternaście dni. Wybierz dla siebie, co lubisz.

Dieta kawowa 2 tygodnie

Na śniadanie: zwykła filiżanka kawy z dodatkiem 15-20 g beztłuszczowej śmietanki. Będziesz musiał zapomnieć o cukrze.

Na obiad: danie główne to najbardziej dietetyczne mięso, gotowana wołowina, którą można zjeść nie więcej niż 200 g. Można zjeść posiłek białkowy z kilkoma jabłkami. A do tego nie zapomnij o filiżance swojej niezrównanej ulubionej aromatycznej kawy!

Na obiad: sałatka jarzynowa, najlepiej z marchwi, doprawiona olejem roślinnym - 200 g. I znowu - kawa.

Ci, którzy próbowali kawy na odchudzanie, recenzje 14-dniowej diety nie są zbyt dobre. Rezultat jest oczywiście oczywisty, ale tylko najbardziej uparci i zdecydowani ludzie mogą przetrwać 2 tygodnie przy tak monotonnym menu.

Siedmiodniowa dieta to inna sprawa

1-tygodniowa dieta kawowa

Dzień 1

Zaczynamy od 1-2 filiżanek kawy. W porze obiadowej znowu filiżanka kawy i surówka ze świeżej kapusty z olejem roślinnym. Wieczorem ugotuj sobie rybę pieczoną w folii (niezbyt tłustą) i surówkę z kapusty.

Dzień 2

Na śniadanie kawa z grzanką. W porze obiadowej znowu ryba w folii z sałatką (jak świeczki), kawa. Na kolację będzie kilka jabłek popijanych po kawie.

Dzień 3

Zacznijmy dzień od filiżanki kawy, na obiad pozwalamy sobie na dowolne surowe, duszone i gotowane warzywa (oprócz ziemniaków). Możesz z nich zrobić sałatkę. Na deser - jabłka. Napój to kawa.

Dzień 4

Twój ulubiony napój i owoce (50-100 g) zastąpią śniadanie. Na obiad wystarczy 100 g soku pomidorowego i surówka z kapusty. Nieco później możesz wypić kawę. Na obiad kilka owoców (oprócz bananów) i kawa.

Dzień 5

Na śniadanie zrób sobie niskokaloryczną sałatkę z marchwi, doprawioną sokiem z cytryny i oliwą z oliwek. Nie zapomnij wypić kawy. Na obiad usmaż sobie kilka małych ryb (na przykład karaś), ale lepiej - ryby morskie. Razem - 400 g. Możesz wypić filiżankę kawy. Na wieczór - witaminy w postaci surówki z kapusty. Możesz pić wodę.

Dzień 6

Na śniadanie - jajka na twardo (2-3) i kawa. Na obiad - sałatka jarzynowa, którą można popić wodą mineralną bez gazu. Na obiad - marchewki. Możesz go gryźć w całości lub zrobić sałatkę, zetrzeć i doprawić oliwą.

Dzień 7

Mocna herbata lub kawa rano. Na obiad - jabłka i kawa. Na obiad - wybór menu obiadowego z dowolnego dnia dietetycznego.

Dobrze jest połączyć dietę kawową z fitnessem. Może to być ćwiczenie odchudzające . Wtedy będzie można utrzymać ciało w dobrej kondycji i napiąć mięśnie. Zgodność z tą dietą kawową, według różnych recenzji, pozwala schudnąć od 5 do 10 kg. Jednocześnie nie możemy zapominać, że zaraz po diecie nie można rzucać się na jedzenie. Zorganizuj swoją dietę tak, aby była równomiernie nasycona pokarmami białkowymi i węglowodanowymi. Tłuste, mączne, pikantne, słodkie należy odstawić. Miej zdrową, umiarkowaną, regularną dietę. Następnie osiągnięte wyniki można zapisać.