Odchudzanie Pilates

Klasyczny pilates to system ćwiczeń, który ma na celu ogólne wzmocnienie gorsetu mięśniowego osoby. Pilates skutecznie wzmacnia, napina i ujędrnia mięśnie. Czynniki te przyczyniają się do utraty wagi, ponieważ mięśnie nawet w stanie spoczynku zużywają dużo energii.

Należy również zauważyć, że kluczem do bardziej aktywnego metabolizmu jest dobra konstrukcja mięśniowa ciała. Im lepsze są mięśnie danej osoby, tym więcej kalorii spala. Slimming Pilates to trening na macie przy użyciu specjalnych piłek, gumowych ochraniaczy, hantli i pierścieni zaprojektowanych specjalnie do pilatesu.

Podstawy pilatesu

Zajęcia Pilates to przede wszystkim ćwiczenia siłowe, które mają na celu wzmocnienie mięśni brzucha, pleców, nóg i ramion. Charakterystyczną cechą takich ćwiczeń jest to, że z ich pomocą można ćwiczyć nie tylko górne warstwy mięśni, ale także głębsze. Ponadto, ćwicząc Pilates, możesz napiąć mięśnie niektórych części ciała, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.

Podczas wykonywania ćwiczeń należy przestrzegać kilku wskazówek

  • Konieczne jest skoncentrowanie się na wykonaniu tego lub innego ćwiczenia, skupienie się na pracy mięśni, odwrócenie uwagi od zbędnych myśli i kontrolowanie każdego ruchu.
  • Szczególną uwagę należy zwrócić na to, że tylko te mięśnie, które są zaangażowane w to ćwiczenie, powinny być poddawane napięciu, a wszystkie inne powinny być rozluźnione.
  • Wszystkie ćwiczenia Pilates powinny być wykonywane wyłącznie na płaskim brzuchu, który powinien być jak najbardziej napięty.
  • Konieczne jest monitorowanie prawidłowej pozycji ciała. Klatka piersiowa musi być otwarta, ponieważ ułatwia to prawidłowe oddychanie.
  • Wszystkie wykonywane ruchy powinny być płynne i powolne. Takie zajęcia są odpowiednie nie tylko dla osób o określonym poziomie sprawności, ale także dla tych, którzy nie mogą angażować się w aktywny trening siłowy i aerobowy.

Ćwiczenia odchudzające Pilates

  • Ćwiczenia dla prasy. Należy usiąść na podłodze, ugiąć kolana i postawić stopy na szerokość miednicy. Następnie chwyć biodra rękami i unieś stopy z podłogi, podczas gdy plecy powinny być całkowicie proste. Ćwiczenie to powinno być wykonywane inhalacją i 10-12 razy.
  • Ćwiczenia na mięśnie ud. Musisz położyć się na plecach i przycisnąć dolną część pleców do podłogi. Ręce powinny znajdować się wzdłuż ciała, nogi wyciągnięte, a dłonie powinny spoczywać na podłodze. Następnie z nogą uniesioną pod kątem 45 stopni wykonuj ruchy okrężne. Zrób to samo z drugą nogą.
  • Ćwicz na skośne mięśnie brzucha. W pozycji stojącej złóż stopy razem i rozłóż ręce na boki na wysokości ramion. Podczas wydechu ciało należy skręcić w prawo, pozostawiając biodra i miednicę na miejscu. Przy inhalacji należy powrócić do pozycji wyjściowej. Powtórz to samo ćwiczenie w przeciwnym kierunku.
  • Ćwiczenia na biodra i pośladki. W tym ćwiczeniu musisz skupić się na kolanach i dłoniach. Wyprostuj ramiona i połóż dłonie i stawy barkowe na tej samej linii. Przy wdechu konieczne jest uniesienie prawej nogi do poziomu miednicy, a przy wydechu w celu jej obniżenia. Powtórz to samo ćwiczenie z lewą nogą.

Filmy odchudzające Pilates:

Możesz wykonywać ćwiczenia bez wychodzenia z domu. Nie powinieneś jednak oczekiwać szybkich rezultatów, ponieważ ćwicząc Pilates możesz spalić bardzo mało kalorii. Ale jeśli ćwiczysz pilates co najmniej trzy razy w tygodniu przez godzinę, wtedy objętość będzie się stopniowo zmniejszać, a mięśnie się napinają.

Większość kobiet, które kiedykolwiek ćwiczyły pilates, jest zachwycona tymi ćwiczeniami. W końcu wszystkie one nie tylko wzmacniają mięśnie całego ciała, ale także pomagają zrzucić zbędne kilogramy. Należy również pamiętać, że waga zmniejszy się tylko wtedy, gdy odpowiednie odżywianie. Zaleca się spożywanie pokarmów niskokalorycznych podczas wszystkich sesji, zgodnie z tabelą diety bez węglowodanów . Pilates odchudzające, których recenzje można znaleźć w dużych ilościach w Internecie, pomogą Ci uzyskać szczupłą talię, piękne biodra i elastyczne ciało.