Oddzielna żywność do utraty wagi

Dla tych, którzy chcą schudnąć stopniowo, przez długi czas, z korzyściami zdrowotnymi i bez stawiania sobie zbyt surowych ograniczeń, diety ratunkowe, takie jak np. 3-dniowa dieta lub chuda dieta .

Ale w tym przypadku oddzielne posiłki odchudzające będą wspaniałym sposobem na odchudzanie. To nie jest dieta, ale styl życia, dieta, którą najlepiej stosować przez całe życie. Ale nie przejmuj się: nie będzie trudno się do tego przyzwyczaić, a poprawa samopoczucia i utrata zbędnych kilogramów dadzą Ci znać, że jesteś na dobrej drodze.

Oddzielne posiłki: podstawowe zasady

  • pokarmów zawierających białko i węglowodany nie należy mieszać w tym samym posiłku;
  • żywność neutralną można spożywać z pokarmami białkowymi i węglowodanami w tym samym posiłku;
  • przerwa między posiłkami powinna wynosić co najmniej cztery godziny, ale jeśli uczucie głodu stało się całkowicie nie do zniesienia, można wyjątkowo zjeść przekąskę z czymś z produktów z grupy neutralnej.

Oddzielne posiłki: menu

Zobaczmy, jakie produkty powinniśmy uwzględnić w menu, jedząc osobno

Istnieją trzy główne kategorie produktów - białkowe, węglowodanowe i neutralne.

Produkty białkowe . Obejmuje to żywność o zawartości białka przekraczającej dziesięć procent: mięso, ryby, drób, owoce morza, nabiał i mleko, jaja i produkty sojowe, takie jak ostatnio popularne tofu.

Produkty węglowodanowe . Pokarmy bogate w węglowodany: różne wypieki, kasza manna i płatki ryżowe, makarony, rośliny strączkowe, ziemniaki, cukier, pianki marshmallows i marmolada, słodkie owoce, takie jak banany, daktyle, figi i suszone owoce.

Produkty neutralne . Zawierają również węglowodany i białka, jednak oba są w nich zawarte w niezbyt dużych ilościach lub są po prostu słabo przyswajalne. Należy jednak pamiętać, że niektóre z nich zawierają tłuszcz w dość namacalnych ilościach, co oznacza, że ​​należy kontrolować ich proporcje w diecie.

Obejmuje sery o zawartości tłuszczu powyżej 60%, produkty mleczne o zawartości tłuszczu powyżej 30% (masło, bita śmietana), sfermentowane produkty mleczne, warzywa, owoce, przyprawy, zioła, nasiona i orzechy, grzyby, tłuszcze zwierzęce i roślinne. < / p>

Specjalne tabele z oddzielnymi posiłkami, które łatwo znaleźć w Internecie, pomogą ci dokładnie obliczyć dietę i stworzyć menu na każdy dzień.

Oddzielne posiłki: czego się spodziewać?

Ale jakie są wyniki i jak szybko obiecuje nam oddzielne odżywianie? Recenzje w Internecie na ten temat są zgodne z jednym punktem widzenia: to nie jest dieta, to sposób na życie. Styl życia, który bardziej niż korzystny dla zdrowia większości tych, którzy go wypróbowali. Stali się bardziej aktywni, weseli - i oczywiście schudli! To prawda, że ​​nie stało się to od razu, nie tak jak na dietach awaryjnych. Z drugiej strony tylko nieliczni narzekali na powrót wagi, a przyznali, że nowo przybrana waga była wynikiem nieprawidłowego odżywiania. Ale nic, bo najważniejsze to nie rozpaczać i jasno trzymać się planu, a wtedy na pewno prędzej czy później zdobędziesz Figurę swojego snu!