Utrata masy ciała w diecie surowej żywności

Surowa dieta to rodzaj diety bardzo zbliżony do wegetarianizmu. Jedyna różnica polega na tym, że dieta surowej żywności wiąże się z brakiem jakiejkolwiek obróbki cieplnej żywności. Dlatego przy diecie surowej nie wolno dusić, smażyć, piec ani gotować potraw. W takim przypadku musisz używać w swojej diecie świeżych jagód, warzyw i owoców, orzechów, nasion, suszonych owoców, a także świeżo wyciskanych soków. Obserwując ten system żywieniowy, nie zaleca się spożywania potraw słonych, tłustych, słodkich i pikantnych, a także tych, które zostały przetworzone chemicznie, na przykład przez marynowanie lub fermentację. Głównym celem systemu odchudzania, takiego jak dieta surowa, jest zachowanie wartości odżywczej spożywanej żywności. Jest to rodzaj reguły, która ma zastosowanie do prawie wszystkich diet, z których jedną jest dieta warzywna .

Ta metoda żywieniowa polega na uzyskaniu jak najmniejszej ilości kalorii, co z kolei jest rekompensowane przez dość duże ilości minerałów i witamin. W rezultacie następuje dość szybkie pozbycie się dodatkowych kilogramów. Bardzo ciekawe jest też to, że dieta surowa, przy pomocy której odchudzanie jest bardzo szybkie i efektywne, polega nie tylko na ograniczaniu diety, ale także na usuwaniu z organizmu szkodliwych toksyn i toksyn.

Wiele osób, szczególnie tych po 30. roku życia, bardzo często zadaje pytania: „Jak przejść na dietę surową? Gdzie zacząć? Zgodnie z zaleceniami lekarzy konieczne jest wcześniejsze praktykowanie postu i detoksykacji, dzięki czemu adaptacja do surowej żywności stanie się łatwiejsza i bardziej nieszkodliwa.

Korzyści i szkody wynikające z diety surowej żywności

Dzięki temu rodzajowi odżywiania z organizmu usuwane są toksyny i toksyny, co przyczynia się do szybkiej utraty wagi, poprawy samopoczucia i wyglądu oraz zwiększenia odporności. Przy diecie surowej żywność jest trawiona kilka razy szybciej i służy jedynie podtrzymaniu życia człowieka. Zaletą diety surowej żywności jest to, że w narządach i tkankach nie pojawią się nadmierne złogi tłuszczu i szkodliwe substancje

Niektórzy miłośnicy surowej żywności uważają tę technikę za panaceum na wszystkie choroby. Jednak nie jest to do końca prawdą. Nadal istnieje szkodliwość surowej diety. Częste i długotrwałe spożywanie świeżej, nieprzetworzonej termicznie żywności może prowadzić do rozwoju i zaostrzenia przewlekłego zapalenia trzustki. Tylko w przypadku hiperglobulii lekarze mogą stosować tę technikę, a dzieci są generalnie przeciwwskazane na diecie surowej. Według dietetyków dieta surowa może być korzystna i skuteczna tylko przez 2-3 tygodnie. Dlatego zaleca się przeplatanie go ze zwykłą dietą.

Wskazówki dotyczące odchudzania w diecie surowej żywności

  1. Osobom, które dopiero zaczynają stosować tę metodę, zaleca się rozpoczęcie spożywania surowej żywności jesienią lub latem. Rzeczywiście, w tym okresie świeże warzywa, owoce i zioła są dostępne dla każdego i zawierają maksimum witamin i minerałów.
  2. Osoby, które codziennie jedzą świeże warzywa i owoce, są znacznie mniej narażone na poważne choroby.
  3. Surowe jedzenie nasyca organizm szybciej niż gotowane.
  4. Surowa dieta pomaga wyeliminować problemy związane z letargiem i słabą czynnością jelit.
  5. Codzienna dieta osoby stosującej się do tej metody może składać się z 5 lub więcej posiłków.

Surowa dieta - odchudzanie - recenzje

Kobiety, które przynajmniej raz przestrzegały diety surowej, uważają tę metodę odżywiania i odchudzania za jedną z najszybszych i najskuteczniejszych. Jednak nie wszystkim kobietom udaje się przez długi czas spożywać tylko świeże warzywa, owoce, zboża, ponieważ ich organizm, w szczególności żołądek, jest bardzo przyzwyczajony do żywności przetworzonej termicznie. Dlatego ta technika nie jest odpowiednia dla wielu kobiet i mężczyzn, ponieważ w niektórych chorobach może nawet powodować zaostrzenia.