Ćwiczenia odchudzające

Obszar talii jest najbardziej problematyczny dla żeńskiej połowy ludzkości. Wystający brzuch jest w stanie wytworzyć ogromną liczbę kompleksów u płci pięknej w każdym wieku. I ten problem niepokoi nawet te kobiety, które nie mają się czym martwić. W końcu w tym miejscu lubią gromadzić się wszystkie dodatkowe gramy i kilogramy.

A większości kobiet zależy na jednym pytaniu: jakie ćwiczenia usuwać z brzucha?

Po pierwsze, nigdy nie wykonuj tylko ćwiczeń w celu szybkiej utraty wagi brzucha. Dopiero w połączeniu z innymi, takimi jak ćwiczenia na odchudzanie nóg , bioder, pomogą Ci uzyskać wymarzony kształt. Jeśli wybierzesz tylko jeden kompleks, grozi to zwykłym wzrostem objętości mięśni i nic więcej.

Aby osiągnąć maksymalną wydajność, potrzebujesz stałej naprzemienności różnych zestawów ćwiczeń, aby schudnąć na brzuchu. Ale ciągle zmieniając amplitudę. Filmy z ćwiczeniami na odchudzanie zawsze przyjdą Ci z pomocą.

Przed każdym treningiem nie zapomnij o rozgrzewce. To niezbędna część każdego treningu. Będziesz mógł uniknąć kontuzji, co jest dużym plusem. Poza tym po rozgrzewce ćwiczenie będzie przyjemniejsze i bezbolesne. Możesz tańczyć lub biegać, aby rozgrzać mięśnie.

Teraz przyjrzyjmy się najpopularniejszym ćwiczeniom:

  • Curl . Celem ćwiczenia jest wytrenowanie mięśni prostych, a amplituda powinna być niewielka. Aby wykonać, połóż się na podłodze i mocno przyciśnij do niego dolną część pleców. Uginamy nogi, a ręce kładziemy za głową z rozstawionymi łokciami. Biorąc oddech, głowa i łopatki powinny oderwać się od podłogi, a podbródek skierować się ku górze. Kiedy robisz wydech, wróć na podłogę.
  • Reverse Curl . Jak w przypadku większości ćwiczeń, amplituda powinna być mała. W pozycji leżącej zginamy nogi, kładziemy ręce z tyłu głowy. Bierzemy oddech i odrywamy głowę łopatkami od podłogi, przyciągając pośladki do wzrostu. Zrób wydech i wróć na podłogę.
  • Podnoszenie tułowia . Pozycja początkowa jest podobna do innych ćwiczeń. Biorąc oddech, odrywamy ciało od podłogi i powoli zbliżamy je do kolan. Z wydechu połóż się z powrotem.
  • Unoszenie nóg . W przeciwieństwie do innych ćwiczeń stawiamy na dużą amplitudę. Siadamy na krześle i opieramy się o jego krawędź. Podczas wdechu przyciągamy nogi do ciała, a wydychamy je z powrotem.
  • Trenujemy mięśnie skośne.

Zajmujemy pozycję siedzącą na krześle i zaczynamy wykonywać skręty na boki ciałem. Aby ćwiczyć mięśnie skośne, możesz użyć wszystkich powyższych ćwiczeń, ale wykonuj skręty z małą amplitudą.

Ćwiczenia usuwania brzucha nie są wskazane dla osób z chorobami kręgosłupa. Może to prowadzić do komplikacji. Skuteczne połączenie ćwiczeń z tańcem, joggingiem, aerobikiem i masażem przyspieszy osiągnięcie celu i sprawi, że proces będzie przyjemniejszy.