Ćwiczenia odchudzające

Przy następnym spojrzeniu na siebie w lustrze nagle zauważyłeś, że nie zaszkodzi zacisnąć pośladki i wyszczuplić nogi. Fitness może w tym pomóc. Z determinacją i wytrwałością potrafi zdziałać cuda z kobiecym ciałem.

Wykonując systematycznie skuteczne ćwiczenia na odchudzanie nóg, możesz osiągnąć elastyczność mięśni. Wyrzeźbione smukłe nogi staną się nie snem, ale atutem. Jednocześnie w kompleksie można stosować również ćwiczenia na odchudzanie bioder. Usuną cellulit i zbędne fałdy. Dlatego możesz nie mieć idealnych proporcji, aby być piękną i seksowną. Najważniejsze jest, aby wytrwale pracować nad swoim ciałem, a wynik będzie mówił sam za siebie.

Musisz to robić codziennie przez godzinę. Proponowany zestaw ćwiczeń przeznaczony jest do warunków domowych. Jeśli nogi są zbyt pełne, aerobik będzie wymagany co drugi dzień. Jeśli wręcz przeciwnie, masz chude nogi, to taki aerobik powinien być wykonywany nie częściej niż 2 razy w tygodniu.

Ćwiczenia wyszczuplające uda

  • Ćwiczenie 1 . Poza - leżąc na plecach, ugnij nogi w kolanach, a ramiona wzdłuż ciała. Teraz, opierając się na ramionach i łopatkach, musisz podnieść biodra i wycofać się z podłogi. Pozycja do osiągnięcia: Jedynie ramiona, tył głowy, stopy i łokcie dotykają podłogi. Po kilku sekundach ciało jest rozluźnione, a szyja, plecy, pośladki są stopniowo opuszczane na podłogę. Powtórz to ćwiczenie 20 razy.
  • Ćwiczenie 2 . Poza - stojąc, wyprostuj plecy, wyprostuj ramiona. Nogi - rozstawione na szerokość ramion. Oddychamy - przysiad, kąt pod kolanem 90 stopni. Plecy powinny pozostać proste, ręce trzymać na biodrach. Po chwili robimy wydech i wstajemy bez prostowania kolan do końca (15 razy).
  • Ćwiczenie 3 . Poza - leżąc na prawym boku, głowa spoczywa na zgiętym prawym ramieniu. Lewa ręka znajduje się pod tułowiem. Teraz podnosimy wyprostowaną prawą nogę i zaciskamy palec. Po kilku sekundach przytrzymania nogi w tej pozycji wracamy do pozycji wyjściowej (15 razy).
  • Ćwiczenie 4 . Poza - na czworakach, opierając się na podłodze z dłońmi i kolanami. Plecy proste, głowa podniesiona. Odchylamy nogę tak wysoko, jak to możliwe, a następnie dociskamy ją zgiętą do brzucha. Powtórz ćwiczenie z każdą nogą 15 razy.
  • Ćwiczenie 5 . Poza - stojąc prosto i trzymając się krzesła. Lewą nogą odchyl nogę w bok tak wysoko, jak to możliwe. Następnie - prawą stopą. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.

Ćwiczenia odchudzające łydki

Ćwiczenia odchudzające nogi wykonuje się zarówno w pozycji stojącej, jak i leżącej. Ważne jest, aby energicznie wykonywać ćwiczenia nóg. Film pokazujący, jak to zrobić, możesz obejrzeć tutaj:

Aby osiągnąć pozytywny efekt, ćwiczenia należy wykonywać codziennie 30-40 razy. Na początek zrób to 10-15 razy i stopniowo zwiększaj obciążenie.

  • Ćwiczenie 1 . Poza siedzi na podłodze. Wyprostuj, podnieś i ugnij nogi bez dotykania podłogi. Następnie połóż stopy na podłodze i zrelaksuj się.
  • Ćwiczenie 2 . Poza - leżąc na plecach z wyciągniętymi nogami. Palcami stóp musisz dotykać podłogi w jednym lub drugim kierunku (do wewnątrz i na zewnątrz).
  • Ćwiczenie 3 . Poza - leżąc na brzuchu. Musisz energicznie rzucać goleniami, aby dotrzeć do pośladków.
  • Ćwiczenie 4 . Poza - stojąc przed oparciem krzesła. Chwyć podporę, usiądź, zginając kolana i unosząc palce, wyprostuj się.
  • Ćwiczenie 5 . Poza - stojąc prosto, ręce trzymające tył krzesła. Teraz musisz na przemian podnosić się do palca jedną lub drugą stopą. Musisz rytmicznie wznosić się wyżej i wracać do pozycji wyjściowej.