Ćwiczenia oddechowe odchudzające

Jeśli chcesz schudnąć bez wyczerpującej aktywności fizycznej i wyczerpujących wycieczek na siłownię, zwróć uwagę na ćwiczenia oddechowe. Przy tego rodzaju gimnastyce można szybko schudnąć. Jego zaletą jest łatwość implementacji.

Gimnastyka oddechowa obejmuje wszystkie układy organizmu. Jeśli systematycznie wykonujesz ćwiczenia oddechowe w celu utraty wagi, możesz przez długi czas zapomnieć o nadwadze. Aby osiągnąć wysokie wyniki, warto połączyć ćwiczenia i dietę bez węglowodanów Dużym plusem będzie skorzystanie z prysznica kontrastowego lub sauny.

Najbardziej efektywne rodzaje gimnastyki to flex ciała, oxysize oraz szereg ćwiczeń qigong i jogi. Przyjrzyjmy się bliżej oxysize, ponieważ ta technika jest łatwiejsza i szybsza do nauczenia. Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy i czasu na siłownię, możesz uczyć się w domu. Najlepszym sposobem opanowania ćwiczeń oddechowych w celu utraty wagi jest wideo. Filmy pomogą Ci zrozumieć, jak wykonywać ćwiczenia.

Najlepszą porą na ćwiczenie oxysize jest poranek (na czczo). Jeśli nie można prowadzić zajęć rano, odpowiednia jest pora wieczorna. Nie ćwicz mniej niż dwie godziny po jedzeniu. Technika oddychania nie jest trudna. Najpierw musisz opanować technikę wykonywania wdechu i wydechu.

Technika wdechowa:

Wdychaj przez nos. Wyobraź sobie, że wdychasz przyjemny zapach przez nos. Weź głęboki oddech, a następnie wykonaj dodatkowe trzy krótkie wdechy przez nos. Podczas wdechu musisz z uśmiechem rozciągnąć usta, które powinny być mocno ściśnięte.

Technika wydechu:

Zrób wydech przez usta. Wargi są płaskie, między nimi powinna powstać cienka długa szczelina. Po pełnym wydechu wykonywane są trzy kolejne „wydechy wstępne” - krótkie wydechy. W takim przypadku wystarczy wykonać wydech, powietrze nie powinno dostać się do płuc.

Prezentowane ćwiczenia oddechowe odchudzające opierają się na pracy mięśni międzyżebrowych, mięśni brzucha i przede wszystkim przepony. Różne pozycje służą do angażowania mięśni:

  1. Pozycja wyjściowa (I.P.): stojąca, stopy rozstawione na szerokość barków. Połącz dwie pięści przed klatką piersiową. Podczas oddychania naciskaj na siebie tak mocno, jak to możliwe.
  2. I.P .: połóż ręce za plecami i unieś do tyłu. Dłonie powinny być skierowane do góry.
  3. I.P .: jedna ręka u góry, druga u dołu. Obie ręce muszą być cofnięte w tym samym czasie.
  4. I.P .: stopy rozstawione na szerokość barków, palce skierowane do wewnątrz. Nogi lekko ugięte w stawie kolanowym. Musisz mocno rozłożyć nogi, podczas gdy mięśnie nóg i pośladków są napięte.
  5. I.P .: również jedno ramię jest u góry, drugie jest zgięte w łokciu pod kątem prostym. Pochyla się w kierunku zgiętego ramienia. W takim przypadku miednica powinna pozostać na miejscu, nie powinna się poruszać. Od tego zależy skuteczność ćwiczenia.

To najprostsze ćwiczenia odchudzające. Ćwiczenia pomogą napiąć mięśnie i zredukować tkankę tłuszczową w obszarach problematycznych. Kiedy już osiągniesz jakieś wyniki, warto zacząć uczyć się nowych ćwiczeń.

Jeśli wykonujesz zestaw ćwiczeń codziennie, to po 3 tygodniach zobaczysz trwałe rezultaty. Trening powinien trwać tylko około 20 minut! Dzięki różnorodności ćwiczeń możesz wybrać te, które są dla Ciebie odpowiednie i poprawić ich wydajność. Sukces i wielkie osiągnięcia w ćwiczeniach oddechowych!