Zupa Bonn

ТJem, kto uwielbia warzywa i zupy jarzynowe, a jednocześnie chce schudnąć, z pewnością polubi zupę odchudzającą Bonn. Wiele kobiet próbowało na sobie zupy bonn, dieta na niej jest całkiem satysfakcjonująca, ale skuteczna. Ci, którzy prawie nie zmuszają się do jedzenia warzyw, nie powinni próbować tej diety, ale wszyscy inni - dobre zdrowie!

Zupa odchudzająca Bonn: przeciwwskazania

Dieta zupowa bonn jest dość bezpieczna dla zdrowia, jednak duża ilość warzyw i owoców w jadłospisie jest poważnym testem dla przewodu pokarmowego. Z tego powodu osoby chore lub uważające się za zdrowe powinny skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem diety zupowej w Bonn.

Zupa bonn: przepis

Istnieje podstawowy przepis na zupę bońską, z którym niektóre gospodynie domowe eksperymentują, dodając inne warzywa, takie jak cukinia. Powiemy ci ten przepis. Wiele osób nie toleruje selera, więc wolno im wykluczyć ten składnik z zupy. Dla tych, którzy nie lubią smaku gotowanej cebuli, przed przygotowaniem zupy można lekko usmażyć plasterki cebuli na odrobinie oliwy z oliwek.

Potrzebujesz więc:

  • 6 średniej wielkości żarówek;
  • 3-6 pomidorów (świeżych lub z puszki);
  • średniej wielkości widelce do białej kapusty;
  • 2 papryki (najlepiej zielone);
  • pęczek pietruszki;
  • 3-4 łodygi selera i jego korzeń.

Metoda gotowania:

1. Drobno posiekaj wszystkie składniki i zalej wodą tak, aby warzywa stanowiły około 2/3 objętości. Doprowadź do wrzenia, gotuj na dużym ogniu przez 10 minut, sól. Następnie przykryj garnek pokrywką i gotuj na wolnym ogniu, aby zmiękczyć warzywa.

2. Do zupy nie można dodawać soli, ale do smaku można dodawać różne przyprawy: kminek, kolendrę, pieprz, imbir, curry, sos sojowy, czosnek, liść laurowy, chili, tytoń.

3. Miłośnicy zup mogą z łatwością doprowadzić zupę Bonn do takiej konsystencji za pomocą blendera.

Zupa bonn: menu

Czas trwania diety to tydzień. Nie zaleca się dłuższego przestrzegania diety, aby uniknąć utraty masy mięśniowej.

Zupa powinna być głównym, ale nie jedynym elementem diety. Dozwolone jest dodawanie do niego dodatkowych produktów. Pierwszego dnia - świeże owoce (oprócz arbuzów, melonów i bananów), drugiego - zielone warzywa i jeden pieczony ziemniak, trzeciego - zielone warzywa i owoce (z wyjątkiem bananów). Czwartego dnia możesz zadowolić się trzema bananami i kubkiem niskotłuszczowego mleka, piątego - 500 gramów niskotłuszczowego gotowanego mięsa i 6 pomidorów, szóstego - niskotłuszczowym mięsem i zielonymi warzywami (bez limitu ilości). Siódmego dnia można uzupełnić zupę brązowym ryżem i zielonymi warzywami.

Bonn Slimming Soup: Recenzje

O tym, jak skuteczna jest zupa bońska, mówią recenzje w Internecie dość aktywnie: ci, którym udało się stać na zupie przez 5-7 dni, w większości przypadków byli w stanie rozstać się z 3-7 kilogramami. Jednak, jak twierdzi większość dietetyków, częste spożywanie zupy prowadzi do równie częstych wizyt w toalecie. Poza tym zupa nie każdemu przypadnie do gustu, a dla tych, którzy nie potrafią „wepchnąć” w siebie głównego dania diety, jej przestrzeganie staje się bardzo trudne.